نوشته های تازه
با حضور مسئولین

از نخبگان فرهنگی و پذیرفته شدگان مدارس نمونه و تیزهوشان مدارس بخش بوشکان تجلیل شد + تصاویر

دیار مهر : با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان ، از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس خاص استان تجلیل شد. به گزارش دیار مهر : این مراسم که عصر سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شهید فهمیده شهر کلمه براگزار شد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، رئیس […]

اشتراک گذاری
11 شهریور 1401
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیارمهر

دیار مهر : با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان ، از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس خاص استان تجلیل شد.

به گزارش دیار مهر : این مراسم که عصر سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شهید فهمیده شهر کلمه براگزار شد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر و جمعی از مسئولین ادارات بخش ، دهیاران و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی و نیز والدین دانش آموزان حضور داشتند.

به گفته سید یوسف بزرگی ، مسئول نمایندگی بخش بوشکان  در مجموع دانش آموزان شش مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه در بخش ۲۶ نفر موفق به کسب رتبه لازم برای ورود به مدارس نمونه ، تیزهوشان، خلیج فارس، هنرستان نمونه و بهیاری شدند که از این تعداد سهم دختران ۱۲ نفر و سهم پسران ۱۴ نفر می باشد.

بزرگی همچنین گفت : از این تعداد ۲ نفر در رشته ریاضی ، ۷ نفر تجربی ، ۹ نفر انسانی، ۲ نفر در رشته تجربی دانشگاه خلیج فارس ، ۲ نفر در هنرستان نمونه ، ۲ نفر در رشته بهیاری و ۱ نفر در مدارس تیزهوشان پذیرفته شده اند.

عکس : محسن نوروزی

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *