نوشته های تازه
با حضور مسئولین

از نخبگان فرهنگی و پذیرفته شدگان مدارس نمونه و تیزهوشان مدارس بخش بوشکان تجلیل شد + تصاویر

دیار مهر : با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان ، از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس خاص استان تجلیل شد. به گزارش دیار مهر : این مراسم که عصر سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شهید فهمیده شهر کلمه براگزار شد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، رئیس […]

اشتراک گذاری
11 شهریور 1401
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیارمهر

دیار مهر : با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان و استان ، از دانش آموزان پذیرفته شده در مدارس خاص استان تجلیل شد.

به گزارش دیار مهر : این مراسم که عصر سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ در سالن شهید فهمیده شهر کلمه براگزار شد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر و جمعی از مسئولین ادارات بخش ، دهیاران و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی و نیز والدین دانش آموزان حضور داشتند.

به گفته سید یوسف بزرگی ، مسئول نمایندگی بخش بوشکان  در مجموع دانش آموزان شش مدرسه متوسطه اول دخترانه و پسرانه در بخش ۲۶ نفر موفق به کسب رتبه لازم برای ورود به مدارس نمونه ، تیزهوشان، خلیج فارس، هنرستان نمونه و بهیاری شدند که از این تعداد سهم دختران ۱۲ نفر و سهم پسران ۱۴ نفر می باشد.

بزرگی همچنین گفت : از این تعداد ۲ نفر در رشته ریاضی ، ۷ نفر تجربی ، ۹ نفر انسانی، ۲ نفر در رشته تجربی دانشگاه خلیج فارس ، ۲ نفر در هنرستان نمونه ، ۲ نفر در رشته بهیاری و ۱ نفر در مدارس تیزهوشان پذیرفته شده اند.

عکس : محسن نوروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *