نوشته های تازه
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

در سایه سو مدیریت و بی تدبیری مسئولین شهرستان ، طلحه دچار قحطی نان شد. به گزارش دیارمهر ؛ چند روزی است که تنور نانوایی های طلحه سرد است و مردم طلحه برای تهیه نان ناچار به روستاها و شهرهای همجوار مراجعه می کنند. مسئولین هر دو نانوایی طلحه ، دلیل عدم پخت نان و […]

اشتراک گذاری
01 اردیبهشت 1403
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیار مهر

در سایه سو مدیریت و بی تدبیری مسئولین شهرستان ، طلحه دچار قحطی نان شد.

به گزارش دیارمهر ؛ چند روزی است که تنور نانوایی های طلحه سرد است و مردم طلحه برای تهیه نان ناچار به روستاها و شهرهای همجوار مراجعه می کنند.

مسئولین هر دو نانوایی طلحه ، دلیل عدم پخت نان و تعطیلی مداوم را کمبود و نبود آرد عنوان می کنند. آن ها می گویند در حالی که سهمیه تخصیص یافته به ما ناکافی هم هست حالا چند روزی است آرد از مبدا شهرستان برای شان ارسال نمی‌گردد .

در همین خصوص به سراغ رئیس شورای اسلامی طلحه رفتیم که ظاهرا دل پری از عدم رفع این مشکل در مرکز شهرستان داشت.

علی جهانگیریان ضمن تایید این موضوع گفت ، در تماس های مکرر با شورای آرد و نان شهرستان ، مشکل در سیستم حمل و نقل و در واقع خرابی کامیون حمل آرد را بهانه این موضوع قرار دادند.

رئیس شورای اسلامی طلحه ضمن گلایه از عدم توجه کافی برای حل این معضل افزود ، البته در این قضیه معضلات و تخلفات دیگری هم صورت می گیرد که ما بارها در مکاتبات مان آن را با مسئولین مربوطه در میان‌گذاشته ایم . مشکلات و تخلفاتی که برخورد قاطع با آن ها ، این معضل را یکبار برای همیشه حل و فصل می کند ، اما گویا اراده ای بر حل این گرفتاری مردم نیست که هیچ ، مردم باید ضمن تحمل رفت و آمد روزانه به حداقل ۱۲ کیلومتر آنسوتر برای تهیه قوت لا یموت شان ، کنایه و طعنه ها یی را هم تحمل کنند .

امید می رود مسئولین ذیربط با توجه ویژه در حل این مشکل که متاسفانه سال هاست طلحه بدان دچار است همت بگمارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *