نوشته های تازه

باز هم آتش سوزی، اینبار در بوشکان + عکس

آتش سوزی در مراتع بالادست بوشکان مهار شد دیارمهر-شهردار بوشکان از مهار آتش‌سوزی در مراتع بالادست این منطقه طی عملیاتی چهار ساعته خبر داد. داریوش رحیمیان سه‌شنبه‌شب در گفت و گو با دیارمهر اظهار داشت: در این آتش سوزی بحدود پنچ هکتار از مراتع و درختان موجود طعمه حریق شدند. وی با اشاره به اینکه […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1399

آتش سوزی در مراتع بالادست بوشکان مهار شد

دیارمهر-شهردار بوشکان از مهار آتش‌سوزی در مراتع بالادست این منطقه طی عملیاتی چهار ساعته خبر داد.

داریوش رحیمیان سه‌شنبه‌شب در گفت و گو با دیارمهر اظهار داشت: در این آتش سوزی بحدود پنچ هکتار از مراتع و درختان موجود طعمه حریق شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در کیلومتر سه جاده بوشکان- فراشبند رخ داده، بیان کرد: بررسی‌های اولیه برای مشخص شدن دلیل آتش سوزی از نقش عامل انسانی و سهل انگاری در انداختن ته سیگار در این محدوده حکایت دارد.

رحیمیان ادامه داد: در عملیات مهار آتش سوزی نیروهای شهرداری بوشکان با دهان روزه و بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان خودرویی (شامل خودرو آتش نشانی، لودر، تانکر آبرسانی) نقشی ستودنی داشتند.

وی همچنین با تقدیر از نیروهای مردمی برای مشارکت در عملیات مهار اظهار کرد: در این زمینه از همکاری شورای اسلامی، منابع طبیعی و پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بوشکان به واسطه نقش آفرینی تاثیرگذار در مهار آتش سوزی قدردانی می‌شود.

 

رحیمیان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما از شهروندان و رانندگان عبوری انتظار می‌رود با مسئولیت شناسی بیشتر خود از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کنند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *