نوشته های تازه

باز هم آتش سوزی، اینبار در بوشکان + عکس

آتش سوزی در مراتع بالادست بوشکان مهار شد دیارمهر-شهردار بوشکان از مهار آتش‌سوزی در مراتع بالادست این منطقه طی عملیاتی چهار ساعته خبر داد. داریوش رحیمیان سه‌شنبه‌شب در گفت و گو با دیارمهر اظهار داشت: در این آتش سوزی بحدود پنچ هکتار از مراتع و درختان موجود طعمه حریق شدند. وی با اشاره به اینکه […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1399

آتش سوزی در مراتع بالادست بوشکان مهار شد

دیارمهر-شهردار بوشکان از مهار آتش‌سوزی در مراتع بالادست این منطقه طی عملیاتی چهار ساعته خبر داد.

داریوش رحیمیان سه‌شنبه‌شب در گفت و گو با دیارمهر اظهار داشت: در این آتش سوزی بحدود پنچ هکتار از مراتع و درختان موجود طعمه حریق شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش سوزی در کیلومتر سه جاده بوشکان- فراشبند رخ داده، بیان کرد: بررسی‌های اولیه برای مشخص شدن دلیل آتش سوزی از نقش عامل انسانی و سهل انگاری در انداختن ته سیگار در این محدوده حکایت دارد.

رحیمیان ادامه داد: در عملیات مهار آتش سوزی نیروهای شهرداری بوشکان با دهان روزه و بهره‌گیری از ظرفیت ناوگان خودرویی (شامل خودرو آتش نشانی، لودر، تانکر آبرسانی) نقشی ستودنی داشتند.

وی همچنین با تقدیر از نیروهای مردمی برای مشارکت در عملیات مهار اظهار کرد: در این زمینه از همکاری شورای اسلامی، منابع طبیعی و پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بوشکان به واسطه نقش آفرینی تاثیرگذار در مهار آتش سوزی قدردانی می‌شود.

 

رحیمیان تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما از شهروندان و رانندگان عبوری انتظار می‌رود با مسئولیت شناسی بیشتر خود از تکرار حوادث مشابه جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *