نوشته های تازه

پیگیری دو سوژه:بخش بوشکان شاهد دو تغییر مدیریتی خواهد بود؟

چند روز است که در فضای مجازی سخن از تغییرات در سطوح مدیریتی بخش دهن به دهن می چرخد. دیار مهر با پیگیری از منابع مطلع ، از صحت و سقم این شنیده ها کسب اطلاع کرده است: –  بنا بر شنیده ها بخشدار بخش بوشکان پس از دو سال تصدی این پست تغییر خواهد […]

اشتراک گذاری
09 تیر 1395

چند روز است که در فضای مجازی سخن از تغییرات در سطوح مدیریتی بخش دهن به دهن می چرخد.

دیار مهر با پیگیری از منابع مطلع ، از صحت و سقم این شنیده ها کسب اطلاع کرده است:

–  بنا بر شنیده ها بخشدار بخش بوشکان پس از دو سال تصدی این پست تغییر خواهد کرد. بنا بر نوشته یکی از سایت های منطقه ، گزینه جایگزین وی نیز احمد قاسمی است.

۲۲۲۲۲۲

به گفته یک منبع مطلع ، این تغییر اتفاق خواهد افتاد اما گزینه جدید بخشداری بوشکان هنوز مشخص نیست. به گفته وی از میان آقایان قاسمی از شبانکاره و امیری از شهرستان دشتی یک نفر به عنوان بخشدار بوشکان و دیگری به عنوان بخشدار بخش ارم مشغول به کار خواهند شد.

هم اندیشی مدیران

و اما گزینه دیگر تغییر ، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش بوشکان است. البته منابع مطلع ما این تغییر را رد کرده و آن را شایعه عنوان کردند.

9 پاسخ به “پیگیری دو سوژه:بخش بوشکان شاهد دو تغییر مدیریتی خواهد بود؟”

  1. کارشناس امور مهاجرت گفت:

    خواهشمند است در جلسات که مسئولین بخش برگزار می کنند این موضوع را یادآوری کننند که با تعطیلی دبیرستان ها مهاجرت از روستاها به طرف شهرها هر روز بیشتر می شود و مسئولین امر در امور اموزش اولین گروهی هستند که باید پاسخگوی این موارد باشند زیرا با آموزش می توان هر موردی را فرهنگ سازی کرد

    یکی از معضلاتی که کشور با آن درگیر است و مقام معظم رهبری به آن تأکید دارد موضوع مهاجرت است. پیش از این شاهد بودیم ۷۰ درصد جمعیت کشور در روستاها متمرکز بود و ۳۰ درصد در شهرها ولی اکنون درصد جمعیت تغییر کرده است.

  2. کودکی گفت:

    آموزش پرورش یک رکن اساسی در تعلیم و پرورش انسانهاست،همیشه در همه جوامع به آن یک نگاه خاص و ویژه دارند چرا که میتوان گفت باعث پرورش تفکر و اندیشه نو در بین انسانها شود.
    آموزش پرورش باید فعال باشد و به طور مداوم به ایده پردازی و پویانمایی و ایجاد فضای رقابتی بین دانش اموزان گردد نه صرفا یه مطالب خاص از قبل تعبیه شده در کتب اکتفا کند ،چرا که دانش اموزان چیزی را یاد خواهند گرفت که فقظ باسواد شوند نه باعث ایجاد اندیشه و خلاقیتی در بین آنان شود
    پس آموزش پرورش بخش هم باید یه تکونی به سازمان خود دهد و به استخدام و به کار گیری نیروی کارآمد و لایق بپردازد که می تواند در راس آن تغییر در مدیریت باشد اما مدیریتی با اندیشه نو .

  3. فعال بخش گفت:

    باسلام خدمتاهالی شریف و بافرهنگ بخش بوشکان-دوستان عزیز بخش ما واقعا حقش این نیست چه توی بحث آموزش و تصمیمات کلان بخش لازم هست یهخونه تکونی اساسی بشه،امیدوارم فرماندار محترم شهرستان دشتستان و مدیران ادارات شهرستانی نسبت به مسئولین بخشی خصوصا نمایندگی آموزش پرورش نیرو و افراد لایق بخش در حوزه مدیریت و آموزش بزارند.

  4. مشاور آموزشي گفت:

    فرهنگی محترم
    انقدر لقمه را در دور سر نچرخانیم. اصلا مشکلات اموزشی بخش ما پیچیده نیست. بخش بوشکان نیروهای آموزشی خیلی قوی دارد که همین الان هم مشغول به تدریس هستند. بلکه افراد ناآشنا با مجموعه و تصمیم گیری از بیرون باعث به زعم شما مشکلات می شود. و گرنه از درون بانک به عنوان نمونه بنگریم. فردی رئیس بانک می شود که تمام پست های درون بانک را تجربه کرده باشد و همچنین درون ارتش فرمانده باید تمام درجه ها را گذرانده باشد حال آموزش و پرورش است باید فرد علاوه بر دانش مدیریتی تجربه مدیریتی هم داشته باشد. طی نمودن تمام پله ها و آشنا بودن با تمام سطوح و همچنین منظم بودن هر فرد که پست مدیریتی را قبول می نمید از لازمه های موفقیت مدیر در دوران کاری است. نوشتید انگیزه!!!!! دادن پست مدیریت به افراد فاقد انگیزه مدیریت و مدیر اموزشی نبودن باعث خشکیدن درخت تنومند اموزش که سال ها جان گرفته بود شد.
    در آخر راستی اگر امروز اعلام نمایند یک دبیرستان در طلحه راه اندازی شود ایا دانش آموز کلمه حاضر به تحصیل در انجا هست؟
    در بعد راستی مسئولان محترم آموزشی کلمه نشین اگر کلمه دانش آموز نداشته باشد هم اصرار دارند که همه باید به کلمه بیایند؟
    کلام اخر این که خانواده نوع نگاه هشان به پیشرفت هر چه بهتر فرزنداشان است نه برخورد تحکمی با آن .
    الان همین خانواده ها بدانند مسئولین دلسوز آنها هستند به بهترین وجه همکاری خواهند کرد.

  5. فرهنگی گفت:

    بخش بوشکان عزیز:
    عرض بنده بر این است که مشکلات آموزشی بخش ما آنقدر پیچیده است که تغییر مهره های اجرایی ، شاید اولویت چندم آن باشد.
    مهمترین آن خشکیده شدن انگیزه در تمام سطوح ، از دانش آموز گرفته تا خانواده و معلمان…
    احیای جسد بی جان آموزش در بخش بوشکان همتی می خواهد فراگیر ، همتی که در آن بسیاری از منافع شخصی مان را فراموش باید کرد.
    عزمی که هم باعث توسعه یکنواخت و همگون تمام نقاط بخش گردد و هم باعث رونق دوباره مدارس
    به زعم بنده تغییرات باید اول از درون خانواده ها و نوع نگاه آنان به مدرسه و نهاد آموزشی باشد، سپس مدارس و مدیریت مدارس
    آن گاه است که مطمئن باشید هر کسی در هر جایگاهی اگر ببیند وجودش برای پیشبرد هدف موثر نیست قطعا خود پا پیش خواهد گذاشت.
    هر درختی را باید از ریشه هرس کرد!!
    به امید آن روز

  6. بخش بوشكان گفت:

    تغییر مدیر تغییر تفکر است . پس با تغییر می توان به نتایج بهتری دست یافت. در پاسخ فرهنگی محترم می توان گفت که می خواهیم وضعیت بدتر شود. قطعا نه. انتظار وضعیت بهتر داریم. همانطور که بخشدار تغییر کرد. فرهنگی محترم راستی چرا بخشدار تغییر کرد لابد موافق سیاست های اجرایی در بخش نبود و مشاوران خوبی نداشت .

  7. فرهنگی گفت:

    در پاسخ به بخش بوشکان:
    نه برادر ، اینجوریا هم که میگی نیست
    تغییر مسئول نمایندگی دردی را دوا نخواهد کرد. تغییر را باید از خودمان شروع کنیم.
    نوع نگاه مان ، هدف مان و خیلی چیزای دیگه…
    فکر نکنم با تغییر این بنده خدا دردی دوا بشه
    انشاالله هر چی خیره پیش بیاد

  8. بخش بوشكان گفت:

    بعد از بخشدار نیاز ضروری به تغییر مسئول نمایندگی هست بنا بر دلایل زیر:
    ۱- اوضاع نابسامان آموزش در دبیرستان های منطقه و وجود مدیرانی که دانش اموزان را از مدارس فراری دادند
    ۲- پس از سال ها با توجه به کمبود دانش آموز نیاز به حداقل ۲ دبیرستان برای پسران و ۲ دبیرستان برای دختران به تفکیک شاخه نظری و کاردانش در منطقه هست .
    ۳- یادشان بخیر مدیران سالهای قبل که با تدبیر دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم را نگه می داشتند تا در منطقه درس بخوانند . در دبیرستان همه میدانند مدیر لایق و دانش آموزان کوشا و پیگیری اولیا می تواند موثر واقع شود. پس سه راس مثلث فوق باید همراه و همگام با هم باشد تا نتیجه بخش شود.
    ۴- انداختن بار مالی طاقت فرسا بر دوش مردم به دلیل نگه نداشتن دانش آموزان در منطقه که برای هر دانش آموز حداقل سالی ۲ میلیون تومان بار مالی اضافی بر دوش خانواده ها گذاشته شد.
    ۵- سال گذشته از کلمه و فاریاب و طلحه شاگردانی به اهرم و خورموج رفتن که برای هرکدام ۲ میلیون تومان هزینه مالی به خانواده ها اضافه شد راستی چقدر به کیفیت آموزش انان اضافه شد چرا در منطقه کلاس انها تشکیل نشد
    ۶- یادمان باشد همه مسئول هستیم از شوراها ، دهیاران، اولیا و مربیان و دلسوزان روستا و شهر و دیارمان . کاری نکنیم فردا در تاریخ از ما به بدی یاد کنند.
    ۷- مسئولین امر تا دیر نشده با انتصاب افرادی لایق چرخ اموزش که از ریل خارج شده را سر جایش برگرداند و هرگرنه نوش داروی بعد مرگ سهراب خواهد شد.

  9. ناشناس گفت:

    سلام ضمن تشکر از سایت بابت انتشار خبرهای طلحه و بخش، اگر مسوولان لطف کنند این آقای ………… را بردارن خیلی کمک به مردم و …….. بخش میشه، آخه یکی نیست ازش سوال کنه بگه خدماتی که در زمان تصدیش انجام داده بفرما تا بقیه متوجه بشن، …………………

    **********************************************
    مخاطب عزیز: بر اساس خط مشی سایت ، متاسفانه قسمتی از دیدگاه شما نمایش داده نمی شود. دیار مهر

پاسخ دادن به کودکی لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *