نوشته های تازه
با عطر مناجات و طعم ربنا

دوباره میهمان سفره خداوندیم!

سلام ! ماه مهربان سلام !ماه عاشقانه ها سلام !ماه خدا در امتداد گذران روزها و روز ها ، دوباره گذار این روزگار به ماه میهمانی حضرت عشق افتاد. ماهی که یادمان می آورد اینکه بنده ایم و دلداده ، ماهی که وادارمان می کند بهتر زیستن را مشق کنیم ، مهربانی را و محبت […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1402
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیارمهر

سلام ! ماه مهربان

سلام !ماه عاشقانه ها

سلام !ماه خدا

در امتداد گذران روزها و روز ها ، دوباره گذار این روزگار به ماه میهمانی حضرت عشق افتاد.

ماهی که یادمان می آورد اینکه بنده ایم و دلداده ، ماهی که وادارمان می کند بهتر زیستن را مشق کنیم ، مهربانی را و محبت را دوباره از سر بگیریم.

رمضان آمد ، با عطر دل انگیز ربنا و زمزمه روح نواز دعای سحر.

خدایا ، خودت خوب میدانی آنچه آفریده ای چقدر ضعیف و شکننده است ، خودت خوب میدانی سرکشی هایم نه از روی عناد با توست که تنها برخاسته از ناتوانی درک توست  که تو دانای توانایی!

الها ، خسته از این روزهای تلخ ، ناتوان از تحمل  بیشتر این رنج ها  ، به تو پناه آورده ایم ، با دلی شکسته و رنجور ، که خود گفتی مرا در قلب های شکسته بجویید!

پروردگار مهربان من ، ایمان دارم به شیرین صبر بر رنج هایی که تو بر ما روا می داری ، ایمان دارم به کارگشایی توکل بر بزرگی و رحمتت ، ایمان دارم به اینکه تو خودم را از خودم هم بیشتر دوست میداری !

مرا و تمام بندگان دلخسته ای که این روزها چشم به لطف و کرم تو بسته اند و نبسته اند ، همه را بار دیگر به ساحل مهربان آسایش برسان و یاری مان کن بهتر باشیم و با هم مهربان تر!

رمضان آمد ، طلوع این ماه عزیز بر شما مبارک باد!

مناجات و ربنا : اثر جاودانه استاد شجریان برای ماه رمضان

مناجات سحر- سید جواد ذبیحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *