نوشته های تازه

مرگ تنها زمین چمن فوتبال در بخش بوشکان / پاسکاری سه ساله و بی نتیجه مسولان تا کی ادامه خواهد داشت ؟

  دیار مهر: کافیست تصاویر گذشته و کنونی تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش بوشکان را مشاهده کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. چمن ورزشگاه شهدا شهر کلمه کاملا از بین رفته و وعده های مسئولان برای بازسازی این زمین چمن هنوز محقق نشده تا عملا فوتبال در بخش بوشکان در مسیر نابودی قرار […]

اشتراک گذاری
11 بهمن 1402

 

دیار مهر: کافیست تصاویر گذشته و کنونی تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش بوشکان را مشاهده کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید. چمن ورزشگاه شهدا شهر کلمه کاملا از بین رفته و وعده های مسئولان برای بازسازی این زمین چمن هنوز محقق نشده تا عملا فوتبال در بخش بوشکان در مسیر نابودی قرار گیرد.

به گزارش دیار مهر : روزگاری ورزش و فوتبال در بخش بوشکان رونق فراوان داشت ، بطوریکه مسابقات فوتبال منطقه در دو سطح و لیگ مجزا برگزار می شد و باشگاه های این بخش نیز سابقه حضور درخشان در لیگ های مختلف استان را هم در کارنامه خود دارند.

اما اکنون حال و روزی برای فوتبال در بخش بوشکان نمانده و مسئولان توجهی به این ورزش پرطرفدار ندارند، بطوریکه تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش به کلی نابود شده است.

 

متاسفانه بیش از سه سال است که تنها چمن طبیعی در سطح بخش بوشکان خشک و  و عملا انجام مسابقات فوتبال در آن امکان پذیر نیست.

یکی از بازیکنان با سابقه و مربیان جوان اهل کلمه در این باره گفت : استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال بخش بوشکان وجود دارد که باید با حمایت مناسب، این استعدادها پرورش یابند و می‌توانند آینده‌ساز فوتبال استان و کشور باشند.

 

کاظم خرم اضافه کرد: متأسفانه با نبود زمین چمن برای برگزاری تمرین و فعالیت‌های ورزشی خود روبرو هستیم و تنها زمین چمن طبیعی شهر هم به خاطر چالش بی‌آبی و سو مدیریت در شرایط نابودی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: اگر چه با همت مدیر باشگاه آبی پوشان تنگ زرد و هزینه بخش خصوصی تلاش هایی برای ترمیم چمن صورت گرفت اما انتظار می‌رود مسئولان تلاش بیشتری برای کمک به ورزشکاران داشته باشند و برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به فعالیت‌های ورزشی نگاه بیشتری داشته باشند ولی گویا این موضوع برای مسئولان اهمیتی ندارد.

 

در پایان آنچه مشخص است مسئولان استان و شهرستان از استاندار و معاونین گرفته تا فرماندار و مدیرکل ورزش و جوانان و مدیران ورزش شهرستان دشتستان باید نگاه مهربانانه‌تری به مسائل ورزش بخش بوشکان داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *