نوشته های تازه
پس از انتشار در دیارمهر

ورود رییس دادگستری بخش بوشکان به موضوع مشکلات رودخانه فصلی شهر کلمه

پس از انتشار گزارش مشکلات حاشیه رودخانه فصلی شهر کلمه در دیار مهر صورت گرفت / ورود رئیس دادگستری بخش بوشکان به موضوع رئیس دادگستری بخش بوشکان از پیگیری مشکلات و موضوعات مشابه در راستای احیای حقوق عامه خبر داد.   پس از انتشار گزارشی مبنی بر عدم ساخت دیوار حفاظتی و به طبع آن […]

اشتراک گذاری
27 آبان 1402
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیارمهر

پس از انتشار گزارش مشکلات حاشیه رودخانه فصلی شهر کلمه در دیار مهر صورت گرفت / ورود رئیس دادگستری بخش بوشکان به موضوع

رئیس دادگستری بخش بوشکان از پیگیری مشکلات و موضوعات مشابه در راستای احیای حقوق عامه خبر داد.

 

پس از انتشار گزارشی مبنی بر عدم ساخت دیوار حفاظتی و به طبع آن تخریب زمینهای کشاورزی و مسکونی حاشیه رودخانه در پایگاه خبری دیار مهر حال خبر می رسد، پیگیری این موضوع در دستور کار دادگستری بخش بوشکان قرار گرفته است.

 

زیرائی رئیس دادگستری بخش بوشکان در گفتگو با دیار مهر گفت: دستگاه قضایی همواره بر نقش نظارتی خود بر امور اجرایی تاکید دارد و در همین راستا با تعامل سازنده با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر کلمه نسبت به ایمن سازی رودخانه فصلی اقداماتی صورت گرفته که ضمن تشکر از این همکاری امیدواریم روند ایمن سازی رودخانه فصلی و همچنین اجرا و تکمیل دیگر طرح های عمرانی نیر ادامه دار باشد.

 

وی در ادامه در مورد پیگیری موارد مشابه افزود: دادگستری بخش بوشکان به عنوان مدعی العموم تا کنون چندین مورد را پیگیری کرده که پس از حصول نتیجه کامل اطلاع رسانی خواهد شد،همچنین این اطمینان را به مردم بخش بوشکان می دهیم که در راستای احیای حقوق عامه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و با جدیت به موضوعات ورود خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *