نوشته های تازه
نهمین دوره المپیاد علمی مهندس حریری در شهرستان دشتستان برگزار شد

کسب چهار رتبه برتر برای دانش آموزان دختر هم دیاری + عکس

دیار مهر : نهمین دوره المپیاد علمی مهندس حریری در شهرستان دشتستان برگزار شد که در آن ۴ نفر از دانش آموزان دختر از مدارس بخش بوشکان موفق به کسب رتبه در این آزمون ها شدند. به گزارش دیار مهر : در این رویداد علمی که با حضور دانش آموزان منتخب مدارس شهرستان دشتستان برگزار […]

اشتراک گذاری
07 فروردین 1402
نویسنده : خالق اسدی
منبع : دیار مهر

دیار مهر : نهمین دوره المپیاد علمی مهندس حریری در شهرستان دشتستان برگزار شد که در آن ۴ نفر از دانش آموزان دختر از مدارس بخش بوشکان موفق به کسب رتبه در این آزمون ها شدند.

به گزارش دیار مهر : در این رویداد علمی که با حضور دانش آموزان منتخب مدارس شهرستان دشتستان برگزار شد، خانم بی نظیر فولادی از آموزشگاه میثاق طلحه در آزمون علوم تجربی پایه ی نهم موفق به کسب رتبه اول شهرستان شد ، در همین درس خانم هانیه فراشبندی دانش آموز پایه هفتم  آموزشگاه صدیقه کبری فاریاب مقام دوم را کسب کرد.

همچنین خانم مریم نوشادی از آموزشگاه شهید زارعی شهر بوشکان در درس ریاضی پایه ی نهم موفق به کسب رتبه اول شد  و خانم آیگین مرشدی از آموزشگاه میثاق طلحه در آزمون درس ادبیات فارسی پایه ی هشتم توانست رتبه دوم شهرستان را کسب نماید.

گفتنی است  المپیاد علمی  مهندس حریری یک رویداد سالانه است که به پاس تلاش های مهندس محمد رضا حریری در امر مدرسه سازی در شهرستان دشتستان ، همه ساله توسط پژوهش سای متقین برازجان و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان  در درس های ریاضیات ، علوم تجربی و ادبیات فارسی در پایه های هفتم تا نهم متوسطه اول و دوم  برگزار می گردد.

 

دیار مهر کسب این موفقیت ها را به این دانش آموزان تبریک گفته و برای آن ها و سایر دانش آموزان هم دیاری آرزوی موفقیت های بیشتر و بهتر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *