نوشته های تازه

پیگیری یک خبر: نیروهای توانمند بخش بوشکان در پروژه سد باهوش بکار گرفته می شوند

با دستور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر؛ نیروهای توانمند منطقه در پروژه سد باهوش به کارگیری می‌شوند با انتشار گزارشی در پایگاه خبری دیارمهر و پیگیری روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، امکان جذب نیرو از بخش بوشکان نیز در سد باهوش میسر شد. مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در گفتگو با دیارمهر اظهار کرد: […]

اشتراک گذاری
20 تیر 1401

با دستور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر؛

نیروهای توانمند منطقه در پروژه سد باهوش به کارگیری می‌شوند

با انتشار گزارشی در پایگاه خبری دیارمهر و پیگیری روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان، امکان جذب نیرو از بخش بوشکان نیز در سد باهوش میسر شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر در گفتگو با دیارمهر اظهار کرد: استان بوشهر، سرشار از نیروهای توانمند و متخصص می‌باشد و استفاده از جوانان مستعد هم استانی همواره در دستورکار این شرکت قرار داشته است‌.

علی محمدی گفت: در کلیه طرح‌های توسعه منابع استان بوشهر، اولویت جذب، نیروهای بومی در مجاورت طرح و سپس سایر مناطق استان بوشهر می‌باشند.

وی افزود: پروژه سد باهوش نیز از این قاعده مستثنی نیست و اولویت جذب نیروهای مورد نیاز این طرح، ساکنین مناطق مجاور آن خواهد بود.

وی ضمن تقدیر از توجه رسانه‌ها به پروژه‌های این شرکت خاطرنشان کرد: طرح‌های توسعه منابع آب از جمله طرح‌های عام المنفعه هستند که هم در زمان احداث و هم در زمان بهره‌برداری‌ باعث اشتغال آفرینی مستقیم برای جامعه پیرامونی خود میگردند.

این گزارش می‌افزاید: به منظور معرفی شدن به پیمانکار، واجدین شرایط در مشاغل مورد می‌بایست از بخشداری بوشکان معرفی‌نامه‌ اخذ۱۳:۰۲:۳۵۱۳:۰۲:۳۶ نمایند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *