نوشته های تازه

بانوی همدیاری رئیس هیئت گنک فو و هنرهای رزمی تنگستان شد.

دیار مهر: مژگان ماندگار رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان تنگستان شد. به گزارش دیار مهر ، طی حکمی از طرف رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر، مژگان ماندگار به عنوان رئیس هیئت کونگ فو شهرستان تنگستان منصوب شد. ماندگار که اهل شهر کلمه بخش بوشکان می باشد از مربیان […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1401
نویسنده : دیارمهر
منبع : dbpress

دیار مهر: مژگان ماندگار رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان تنگستان شد.

به گزارش دیار مهر ، طی حکمی از طرف رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر، مژگان ماندگار به عنوان رئیس هیئت کونگ فو شهرستان تنگستان منصوب شد.

ماندگار که اهل شهر کلمه بخش بوشکان می باشد از مربیان و قهرمانان کونگ فو استان بوده و چندین دوره بعنوان سرپرست و مربی تیم های اعزامی استان در مسابقات کشوری حضور داشت.

در این حکم آمده است: نظر به سوابق و تجارب شما به موجب این ابلاغ بعنوان  رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان تنگستان منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال با همدلی و همکاری سایر اعضا در راستای رشد و توسعه کونگ فو موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است پیش از این عباس جمالی این سمت را بر عهده داشت و پس آن نیز اداره این هیئت از سوی هئیت کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر انجام می شد تا پس از بررسی های صورت گرفته، ماندگار سکاندار این هیئت شد.

دیار مهر ضمن تبریک به سرکار  خانم ماندگار ، برای شان آرزوی موفقیت و بهروزی دارد

منبع : دشتستان بزرگ

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *