نوشته های تازه
با اعلام شورای اسلامی

سهمیه بندی آب در طلحه اجرا می شود.

دیار مهر : با شروع فصل گرما ، آب در طلحه سهمیه بندی خواهد شد علی جهانگیریان  رئیس شورای اسلامی طلحه در گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به مشکلاتی که در برخی محله های روستا نسبت به دسترسی به آب شهری گزارش شد، پیرو پیگیری هایی که شورای […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1401
نویسنده : دیارمهر
منبع : دیارمهر

دیار مهر : با شروع فصل گرما ، آب در طلحه سهمیه بندی خواهد شد
علی جهانگیریان  رئیس شورای اسلامی طلحه در گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام این خبر افزود : با توجه به مشکلاتی که در برخی محله های روستا نسبت به دسترسی به آب شهری گزارش شد، پیرو پیگیری هایی که شورای اسلامی جهت رفع این مشکل انجام داد که نهایتا در هماهنگی با مسئولان اداره آب بخش مقرر گردید از فردا (جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱) روستای طلحه به دو قسمت شمال و جنوب تقسیم گردد و هر روز یک قسمت به آب شهری دسترسی داشته باشند.

جهانگیری گفت: بنا براین فردا (جمعه ۲۷ خرداد۱۴۰۱) ، آب جنوب روستا قطع خواهد بود و به صورت متناوب هر روز یک بخش ، به آب دسترسی داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی طلحه گفت : تا پایان فصل گرم و رفع مشکل کمبود آب ، این تقسیم بندی ادامه خواهد داشت.

وی در پایان ضمن انتقاد از مصرف بی رویه آب در روستا ، میانگین مصرف روستا را در مقایسه با روستا های اطراف نیز چندین برابر عنوان کرد و گفت : وجود فضای سبز و درختان بسیار زیاد در حیاط ها که همگی توسط آب شهری آبیاری می شوند ، شیب بسیار زیاد روستا به سمت شرق  و… از دلایل بروز مشکل آب در محله های سمت غرب و به خصوص شمال غرب روستا گردیده است.

امیدواریم همولایتی های عزیز با در نظر گرفتن رعایت حال سایرین از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند تا بتوانیم با مشکلات کمتری از این شرایط عبور کنیم.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “سهمیه بندی آب در طلحه اجرا می شود.”

  1. مهدی گفت:

    احسنت این فکر خوبیه البته امید وارم مردم هم در آب شرب و هم در کشاورزی با اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی هرچه بیشتر، همکاری لازم با این موهبت خدادادی و حیاتی همه ما انسانها و نسل‌های آینده را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *