نوشته های تازه
پس از اجرای طرح هادی

جاماندن تیرک برق در وسط خیابانی در روستای خون+تصویر

دیار مهر : جاماندن تیر برق در وسط خیابانی در روستای خون مظاهر شریفی ، دهیار روستای خون در گفتگو با دیار مهر گفت : پس از اجرای دیوار محافظتی رودخانه فصلی و متعاقب آن اجرای طرح هادی در روستای خون و عقب نشینی صورت گرفته توسط مالکین  اطراف ، این تیر نگهدارنده که مربوط […]

اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1401
منبع : دیار مهر

دیار مهر : جاماندن تیر برق در وسط خیابانی در روستای خون

مظاهر شریفی ، دهیار روستای خون در گفتگو با دیار مهر گفت : پس از اجرای دیوار محافظتی رودخانه فصلی و متعاقب آن اجرای طرح هادی در روستای خون و عقب نشینی صورت گرفته توسط مالکین  اطراف ، این تیر نگهدارنده که مربوط به خط انتقال برق به روستای خون و شهر کلمه می باشد در وسط خیابان قرار گرفت که بدلیل نبود منابع مالی در دهیاری ما نتوانستیم آن را جا به جا کنیم و در محل مناسب و امن قرار دهیم . متاسفانه دیروز یک دستگاه خودروی باری با این تیرک برخورد کرده و خسارت جدی را به آن وارد نموده است به طوری که کاملا ناپایدار بوده و هر لحظه امکان سقوط آن وجود دارد.

دهیار خون ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح هادی ما مسئولین ذیربط را در جریان خطر آفرین بودن آن گذاشته ایم اما متاسفانه تا به امروز هیچ گونه همکاری و اقدامی در جهت رفع آن صورت نگرفته است. حالا با توجه به وضعیت فعلی  این سازه  می طلبد که به فوریت این مشکل رفع گردد . چرا که ناپایداری این تیرک امکان سقوط آن را بسیار نموده که در این صورت علاوه بر قطع برق طولانی مدت خون و کلمه ممکن است با توجه به مجاورت با منازل مسکونی خطرات جانی هم برای مردم داشته باشد.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *