نوشته های تازه

نماز عید سعید فطر در طلحه برگزار گردید+ تصاویر

دیار مهر: همزمان با سراسر ایران اسلامی ، نماز عید سعید فطر در طلحه برگزار شد به گزارش دیار مهر: مردم  روستای طلحه پس از یک ماه بندگی و روزه داری ، سر به آستان شکر پروردگار گذاشته و با حضور در مسجد جامع طلحه به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند. این آیین که […]

اشتراک گذاری
13 اردیبهشت 1401

دیار مهر: همزمان با سراسر ایران اسلامی ، نماز عید سعید فطر در طلحه برگزار شد

به گزارش دیار مهر: مردم  روستای طلحه پس از یک ماه بندگی و روزه داری ، سر به آستان شکر پروردگار گذاشته و با حضور در مسجد جامع طلحه به اقامه نماز عید سعید فطر پرداختند.

این آیین که با حضور گسترده زنان و مردان خداجو برگزار گردید از ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح و با قرائت زیارت عاشورا شروع گردید.


در ادامه نماز عید به امامت حجه الاسلام والمسلمین محمد جوکار اقامه شد.
حجه الاسلام جوکار در خطبه های پس از نماز ضمن توصیه همگان به رعایت تقوای الهی ، مراقبت و خوداری از گناه را از مهمترین اصول بندگی برشمردند.
وی انتظار فرج امام زمان (عج) جز ضروریات جامعه امروز برشمردند و افزودند متاسفانه در جامعه امروز با گسترش شبکه های مجازی ، امکان و احتمال به خطا رفتن بسیار است .

حجه الاسلام جوکار همچنین با اشاره به اینکه قطعا این امکانات محاسنی هم دارد گفتند : باید مراقب بود که ایمان و آبروی خود را در مواجهه با انحرافات این فضا از دست ندهیم.

وی همچنین در خطبه دوم ، همگان را به دوری از کینه ورزی ، اقامه ی امر به معروف و نهی از منکر و  صله ارحام دعوت نمودند و گفتند : از همه کسانی که در این ماه پر برکت با برگزاری مراسم قرآن و دعا و موعظه باعث رونق بیشتر مراسمات معنوی در روستا شدند تشکر می کنیم.

در ادامه آیین های این روز نیز نمازگزاران طبق سنت دیرینه به زیارت قبور منور شهدا و اموات رفته و با ذکر فاتحه از درگذشتگان خود یاد کردند.

عکس: سید مرتضی حسینی ، حسین کرمی

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *