نوشته های تازه
همزمان با سراسر ایران برگزار شد:

راهپیمایی روز قدس در طلحه+ تصاویر

دیار مهر : مراسم راهپیمایی روز قدس در طلحه برگزار شد. به گزارش دیار مهر : همزمان مردم روزه دار ایران و جهان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، مردم خداجو و انقلابی روستای طلحه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل ، روزجهانی قدس نامگذاری شده است با […]

اشتراک گذاری
09 اردیبهشت 1401
منبع : دیار مهر

دیار مهر : مراسم راهپیمایی روز قدس در طلحه برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : همزمان مردم روزه دار ایران و جهان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین ، مردم خداجو و انقلابی روستای طلحه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرموده امام راحل ، روزجهانی قدس نامگذاری شده است با حضور در راهپیمایی و سر دادن شعار ضمن حمایت از فلسطین و محور مقاومت با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، برائت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی ، شرکت کنندگان در راه پیمایی با حضور در حسینیه میرزا ، طی قطع نامه ای ضمن محکومیت اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در تعرض به قبله اول مسلمین ، حمایت خود را از محور مقاومت اعلام کرده و خواستند این مقاومت تا آزادی کامل فلسطین ادامه یابد.

حجه الاسلام محمد جوکار نیز به عنوان سخنران این مراسم ، به نقش تعیین کننده انقلاب اسلامی در زمین گیر شدن اسرائیل که سودای از نیل تا فرات را در سر می پروراند اشاره کرد و گفت : این وعده الهی است که عاقبت پیروزی با مستضعفان و یاران خدا است .

وی حمایت از قدس را ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و ابراز امیدواری کرد : با اتحاد و همدلی امت اسلامی دست اشغالگران از فلسطین عزیز کوتاه خواهد شد.

عکس: سید مرتضی حسینی

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “راهپیمایی روز قدس در طلحه+ تصاویر”

  1. هاشمی گفت:

    خسته نباشید احسنت به مردم همیشه در صحنه
    به امید رهایی از مشکلات ایران عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *