نوشته های تازه
با حضور نماینده و فرمانده سپاه دشتستان برگزار شد

معرفی فرمانده جدید پایگاه مقاومت پانزده خرداد طلحه

دیار مهر : آیین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت پانزده خرداد طلحه برگزار شد. به گزارش دیار مهر : طی این آیین عبدالمحمد افرنده فرمانده سابق پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه  جای خود را به محمد علی دردانه داد. در این مراسم که عصر روز سه شنبه (۶ اردیبهشت ) در […]

اشتراک گذاری
07 اردیبهشت 1401
نویسنده : ع.اسدی
منبع : دیار مهر

دیار مهر : آیین تکریم فرمانده سابق و معارفه فرمانده جدید پایگاه مقاومت پانزده خرداد طلحه برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : طی این آیین عبدالمحمد افرنده فرمانده سابق پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه  جای خود را به محمد علی دردانه داد.

در این مراسم که عصر روز سه شنبه (۶ اردیبهشت ) در کانون فرهنگی هنری انتظار طلحه برگزار شد ، سرهنگ بناری ، فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان ، دکتر رضایی ، نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ، کهزادی ، فرمانده حوزه مقاومت بسیج هجرت بخش بوشکان، طهماسبی ، بخشدار بخش بوشکان و برخی از مسئولین محلی و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند.

دکتر ابراهیم رضایی ، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت های فرمانده سابق بسیج طلحه ، فرمانده جدید را فردی انقلابی ، مومن و پاکدست معرفی و برای وی آرزوی توفیق نمود.
رضایی همچنین با اشاره به مشکلات پیش روی مردم گفت : به آینده امیدوارم و خوشبین ، در دولت تلاش هایی صورت گرفته که نتیجه آن را در ماه های پیش رو می توان احساس کرد. وی همچنین از ایجاد قریب الوقوع تغییرات در سطوح مدیریت شهرستان گفت و افزود با بازگشت ثبات مدیریتی به شهرستان اهداف و برنامه های توسعه ای این شهرستان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.


دیگر سخنران ویژه ی این مراسم ، سرهنگ بناری ، فرمانده سپاه جوادالائمه دشتستان بود. وی نیز با بر شمردن وظایف خطیر پایگاه های بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب ، پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه را یکی از موفق ترین پایگاه های شهرستان معرفی و از خدمات ارزنده  فرمانده سابق آن تقدیر کرد . وی ابراز امیدواری کرد با ادامه تلاش ها ی توسط فرمانده جدید روند رو به رشد بسیج ادامه و در برنامه های مهم تاثیر گذار باشد. وی درخواست شخصی افرنده به دلیل مشغله های زیاد در شورای بخش و سایر امور را دلیل این تغییر عنوان کردند.

بخشدار بخش بوشکان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج بخش بوشکان از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان نیز با اعطای حکم ، محمد علی دردانه به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه معرفی و با اهدای لوح سپاس و هدایایی ، از طرف نهاد ها و ارگان های مختلف از زحمات عبدالمحمد افرند در مدت ۹ سال فرماندهی این پایگاه تقدیر شد.

عکس : میثم افرنده

 

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

3 پاسخ به “معرفی فرمانده جدید پایگاه مقاومت پانزده خرداد طلحه”

  1. سید گفت:

    سلام ..

    به این وسیله مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه برادر بسیجی جناب افرنده فرمانده سابق پایگاه ۱۵ خرداد طلحه تقدیم میدارم.
    از درگاه ایزد منان دوام، عزت و سلامت،
    تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه های دیگر مسئلت دارم.
    التماس دعا
    سید عباس هاشمی

  2. محمود گفت:

    ضمن تشکر وخیر مقدم خدمت جناب رضایی نماینده مردمی دشتستان و همه مسئولین استان ؛ شهرستان وبخش بعنوان عضو کوچکی از خانواده شهدا تقاضا دارم از شما مسیولین که از برادر بسیجی وارزشی با صداقت و پر کار جناب افرنده در پستهای کلیدی استان یا شهرستان استفاده شود تا انشالله در خدمت رسانی دولت به مردم بویژه از نظر اقتصادی که اولویت اول خدمت‌رسانی است بتوانیم شاهد پیشرفت وگام های موثر در منطقه باشیم با توجه به مدیریت و پشتکاری که از ایشان سراغ داریم .
    دعا گوی همه شما
    محمود مرادی

  3. محمود گفت:

    درود خدا بر آقای افرنده. مرد زحمت کش وانقلابی جا دارد که ضمن تشکر از زحمات بی دریغ وشبانه روزی برادر افرنده انتخاب جناب مهندس دردانه را تبریک و آرزوی موفقیت را برای ایشان داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *