نوشته های تازه
همزمان با سیزده فروردین ، روز طبیعت

حضور میهمانان نوروزی در طبیعت طلحه + تصاویر

دیار مهر: حضور میهمانان نوروزی در طلحه به گزارش دیار مهر : با لغو محدودیت های سفر ، نوروز ۱۴۰۱ رنگ و بوی تازه ای یافت و طبیعت طلحه میزبان مسافرانی از گوشه کنار ایران بود. اگرچه گرمای زودرس هوا و بارش کم نزولات آسمانی ، طبیعت امسال را بی رمق تر از سال های […]

اشتراک گذاری
14 فروردین 1401
نویسنده : عبدالخالق اسدی
منبع : دیار مهر

دیار مهر: حضور میهمانان نوروزی در طلحه

به گزارش دیار مهر : با لغو محدودیت های سفر ، نوروز ۱۴۰۱ رنگ و بوی تازه ای یافت و طبیعت طلحه میزبان مسافرانی از گوشه کنار ایران بود.

اگرچه گرمای زودرس هوا و بارش کم نزولات آسمانی ، طبیعت امسال را بی رمق تر از سال های قبل کرده است اما نخلستان ها و باغ های طلحه همچنان میزبانی خوب برای گردشگران و میهمانان نوروزی بودند.

با وجود اینکه ستاد تسهیل سفرهای نوروزی طلحه ، دو مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی اختصاص داده بود اما آنها بیشتر ترجیح دادند تا در باغ ها و طبیعت وقت بگذرانند.

حتی با وجود اینکه این که آمار دقیقی از تعداد این مسافران در ایام نوروز قابل استخراج نیست ، باز هم با مشاهدات میدانی می شد رشد قابل توجه آن را نسبت به مدت مشابه سال های قبل متوجه شد که البته با توجه به لغو محدودیت ها طبیعی هم می نمود.

گفتنی است طلحه با داشتن مراتع وسیع و سر سبز و نخلستان ها و باغ های وسیع ، یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایام نوروز در بخش بوشکان می باشد اما متاسفانه تا کنون هیچ طرح گردشگری برای استفاده از این فرصت مغتنم و تبدیل آن به محرکی برای اشتغال ، اجرا نشده است .

عکس : حسین کرمی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *