نوشته های تازه
به مناسبت آغاز قرن نو و سال جدید

جشن ملی نوروزگاه در شهر کلمه برگزار شد+تصاویر

دیار مهر : جشن ملی نوروزگاه در شهر کلمه برگزار شد به گزارش دیار مهر : این آیین ملی که همه ساله در روزهای آغازین سال نو در سراسر پهنه ی نوروز برگزار می گردد ، امسال نیز با حضور گسترده مردم در پارک شقایق کلمه برگزار شد. دکتر رستم پور مدیر کل دفتر امور […]

اشتراک گذاری
12 فروردین 1401
نویسنده : عبداله ماندگار
منبع : دیار مهر

دیار مهر : جشن ملی نوروزگاه در شهر کلمه برگزار شد

به گزارش دیار مهر : این آیین ملی که همه ساله در روزهای آغازین سال نو در سراسر پهنه ی نوروز برگزار می گردد ، امسال نیز با حضور گسترده مردم در پارک شقایق کلمه برگزار شد.

دکتر رستم پور مدیر کل دفتر امور شهری و روستایی استانداری و دکتر سجادی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در ابتدای این مراسم ، رئیس شورای اسلامی شهر کلمه در سخنانی ضمن تبریک سال نو و خوش آمد گویی از افتتاح چند طرح مهم در آینده ای نزدیک در کلمه خبر دادند.

پس از ایشان دکتر سجادی ، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از اهمیت و جایگاه نوروز و جشن نوروزگاه در فرهنگ کهن ایران زمین گفتند و افزودند ما با تمام توان از اجرای چنین برنامه هایی که شادی و نشاط اجتماعی را به همراه داشته باشد و فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی ما را زنده نگاه دارد حمایت خواهیم کرد.

اجرای موسیقی توسط هنرمند هم دیاری ، آقای حسین بارانی برنامه دیگر این مراسم بود که با همراهی و استقبال پر شور شرکت کنندگان همراه بود.

برنامه با  اجرای مسابقه ای با درون مایه طنز ادامه یافت و پس از آن فرزاد مستوفی ،خواننده هم استانی همراه با گروه موسیقی  به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای گروه طنز باسیدون به سرپرستی امین چاهشوری نیز از دیگر قسمت های این مراسم بود در ادامه نیز گروه خیام خوانی “شکری” از شهر بوشهر به هنرنمایی و اجرای برنامه پرداختند.

تقدیر از همشهریان فعال ، اجرای سرود همگانی و آتش بازی و نور افشانی از برنامه های دیگر این مراسم بود.

قسمت هایی از این برنامه همزمان از طریق پخش زنده (لایو) اینستاگرام از صفحه وبگاه فرهنگی اجتماعی دیار مهر پخش گردید.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید (۱)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *