نوشته های تازه

طرح جهادی یک روزه : خدمات پزشکی رایگان در طلحه ارائه می گردد+پوستر

دیار مهر:خدمات پزشکی رایگان در طلحه ارائه می گردد. به گزارش دیار مهر : به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان و همچنین با همکاری پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد و مرکز جامع سلامت طلحه ، خدمات پزشکی رایگان به اهالی روستای طلحه ارائه می گردد. فرمانده پایگاه مقاومت ۱۵ […]

اشتراک گذاری
19 اسفند 1400

دیار مهر:خدمات پزشکی رایگان در طلحه ارائه می گردد.

به گزارش دیار مهر : به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت بسیج جامعه پزشکی استان و شهرستان و همچنین با همکاری پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد و مرکز جامع سلامت طلحه ، خدمات پزشکی رایگان به اهالی روستای طلحه ارائه می گردد.

فرمانده پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه در گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام این خبر افزود : در این طرح یک روزه خدماتی شامل : داخلی ، اطفال ، جراحی های سرپایی، چشم پزشکی ، ارتوپد ،زنان و زایمان ،روان پزشکی و تغذیه ارائه می گردد. همچنین یک واحد کلینیک سیار دندانپزشکی مستقر و خدمات لازم را به بیماران به صورت کاملا رایگان ارائه خواهد داد.

افرنده افزود : این اقدام جهادی در روز جمعه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد و بیماران و افرادی که نیاز به خدمات پزشکی فوق دارند می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر ضمن مراجعه به مرکز جامع سلامت طلحه از خدمات لازم برخوردار گردند.

وی گفت : این برنامه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان دشتستان،کانون بسیج جامعه پزشکی جابر بن حیان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،کانون بسیج جامعه پزشکی شهدای گمنام شبکه بهداشت و درمان دشتستان،فرماندهی حوزه مقاومت بسیج هجرت بخش بوشکان،گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی حوزه مقاومت بسیج هجرت،دهیاری و شورای اسلامی روستای طلحه،پایگاه مقاومت ۱۵ خرداد طلحه و پایگاه مقاومت ریحانه (خواهران) طلحه برگزار خواهد شد.

افراد می توانند از طریق تماس با شماره های زیر جهت اخذ نوبت اقدام نمایند:
۰۹۱۷۷۷۷۳۸۳۶ (رضا ملایی)

۰۹۱۷۸۷۱۲۷۰۸ (خانم جعفری)

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.