نوشته های تازه

انتخاب شریفی به عنوان شهردار کلمه منتفی شد ، صابری همچنان سرپرست باقی می ماند

به گزارش دیارمهر، چندی پیش خبر انتصاب *حسن شریفی* به عنوان شهردار کلمه در رسانه ها منتشر شد .   شریفی از بین چندین نامزد و با رای اعضای شورای شهر کلمه انتخاب شد.   پس از انتشار این خبر جمعی از معترضان به این تصمیم در محل شهرداری کلمه تجمع کردند و نسبت به […]

اشتراک گذاری
14 شهریور 1400

به گزارش دیارمهر، چندی پیش خبر انتصاب *حسن شریفی* به عنوان شهردار کلمه در رسانه ها منتشر شد .

 

شریفی از بین چندین نامزد و با رای اعضای شورای شهر کلمه انتخاب شد.

 

پس از انتشار این خبر جمعی از معترضان به این تصمیم در محل شهرداری کلمه تجمع کردند و نسبت به انتخاب شهردار “غیر بومی” واکنش نشان دادند.

 

همه نامزد پست شهرداری کلمه از خود بخش بوشکان و یک نفر از آنها از شهر کلمه بوده است.

 

در پی این اعتراضات شورای شهر از تصمیم خود صرف نظر و انتخاب شریفی به عنوان شهردار را منتفی کرده است.

 

در آخرین پیام سخنگوی شورای شهر کلمه آمده است:

در خصوص انتخاب شهردار به استحضار شما می رساند که طی جلسه امروز ۱۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ اعضای شورا به جمع بندی نرسیدند و در نهایت مقرر شد که اقای نعمت صابری همچنان بعنوان سرپرست شهرداری به فعالیت خود ادامه دهند تا در زمان دیگری شهردار معرفی شود.

 

محمد نور منش اضافه کرد؛ اعضای شورا در تلاش هستند تا با در نظر گرفتن شرایط ایین نامه جدید،گزینه ای مناسب حتی الامکان بومی و مورد قبول مردم شهر باشد.

 

متن کامل بیانیه بدین صورت است:

عرض سلام و احترام خدمت همشهریان محترم.

در خصوص انتخاب شهردار به استحضار شما می رساند که طی جلسه امروز،اعضای شورا به جمع بندی نرسیدند و در نهایت مقرر شد که اقای صابری همچنان بعنوان سرپرست شهرداری به فعالیت خود ادامه دهند تا در زمان دیگری،شهردار معرفی شود.

همچنین به اطلاع شهروندان گرامی می رساند،با توجه به اینکه ایین نامه انتخاب شهردار،بعد از ۲۰ سال تغییر کرده و شرایط خاص تری برای انتخاب شهرداران در نظر گرفته شده،لذا پروسه انتخاب شهردار کلمه تاکنون به طول انجامیده است.

اعضای شورا در تلاش هستند تا با در نظر گرفتن شرایط ایین نامه جدید،گزینه ای مناسب،حتی الامکان بومی و مورد قبول مردم شهر و البته کارامد انتخاب نمایند.

در این مدت نیز اقای صابری بعنوان سرپرست،تمامی امور شهر را پیش خواهند و شهروندان محترم می توانند مسایل و مشکلات و درخواست های خود را جهت انجام،به ایشان ارجاع دهند و تمامی امور شهری در جریان خواهد بود.

در پایان از همراهی،دل نگرانی، احساس مسیولیت و صبر و حوصله شما عزیزان در قبال مسیله انتخاب شهردار،تقدیر و تشکر می نماییم.

محمد نورمنش،سخنگوی شورا.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *