نوشته های تازه

اعضای شورای بخش بوشکان مشخص شدند

  به گزارش دیار مهر به نقل از  روابط‌عمومی بخشداری بوشکان، در این جلسه که با حضور بخشدار، نمایندگان هیأت اجرایی و نظارت انتخابات برگزار شد، اعضای شورای بخش بوشکان برای ششمین دوره شوراهای اسلامی انتخاب شدند. با برگزاری انتخابات داخلی آقایان عبدالمحمد افرند، امین جوکار، کرامت خلیفه، اله مراد ملاکی، حسن دهقانی به عنوان […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1400

 

به گزارش دیار مهر به نقل از  روابط‌عمومی بخشداری بوشکان، در این جلسه که با حضور بخشدار، نمایندگان هیأت اجرایی و نظارت انتخابات برگزار شد، اعضای شورای بخش بوشکان برای ششمین دوره شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

با برگزاری انتخابات داخلی آقایان عبدالمحمد افرند، امین جوکار، کرامت خلیفه، اله مراد ملاکی، حسن دهقانی به عنوان اعضای اصلی و مالک صفرپور، محمد وحدانی دوقلو، شیرعلی شریفی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

بخشدار بوشکان در این جلسه گفت: وظیفه شورای اسلامی بخش فراتر از شوراهای روستا است و انتظار می‌رود که اعضای انتخاب شده، با اطلاع از مسائل و مشکلات روستاها، در مسیر رفع آن‌ها گام بردارند.

حسین طهماسبی افزود: رسیدگی به امور روستاهای فاقد دهیاری، یکی از عمده‌ترین وظایف شورای اسلامی بخش است که یقینا این مهم با همدلی و همفکری تک تک اعضا به ارتقاء سطح زندگی در مناطق روستایی منجر می‌شود.

وی گفت: شورای اسلامی بخش بازوی پرتوان بخشداری در اداره امور اجرایی مناطق روستایی است که این مهم در سایه آگاهی به قوانین و مقررات شورا محقق می‌شود.

وی افزود: نظارت بر عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، پیگیری مطالبات مردمی و برنامه ریزی به منظور رفع مشکلات روستاهای فاقد دهیاری از مهمترین وظایف شورای بخش است که انتظار می‌رود از سوی اعضا به درستی انجام شود.

یکی از انواع شوراهای اسلامی کشور، شورای اسلامی بخش است که به موجب ماده ۵ قانون تشکیلات، از سوی اعضای شوراهای اسلامی روستایی انتخاب شده و در واقع، این شورا را می توان به نوعی شورای فرا دست شورای اسلامی روستا تلقی کرد.

۱۲ روستای بخش بوشکان دارای شورا می باشند.

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *