نوشته های تازه

نمادهای «بوشهر» و «میدان المپیک» کجا هستند؟

عبدالله کردگار بیان کرد: پیرو اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، ۲ نماد این شهر شامل نمادهای «بوشهر» و «میدان المپیک» با توجه به نبود امکان استقرار تجهیزات کارگاهی در جوار آن‌ها، برای مدت کوتاهی به منظور تعمیرات به کارگاه سندبلاست و رنگ آمیزی منتقل شده‌اند. او افزود: نمادهای واقع […]

اشتراک گذاری
07 شهریور 1400

عبدالله کردگار بیان کرد: پیرو اطلاع رسانی صورت گرفته از سوی روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر، ۲ نماد این شهر شامل نمادهای «بوشهر» و «میدان المپیک» با توجه به نبود امکان استقرار تجهیزات کارگاهی در جوار آن‌ها، برای مدت کوتاهی به منظور تعمیرات به کارگاه سندبلاست و رنگ آمیزی منتقل شده‌اند.

https://cdn.yjc.news/files/fa/news/1400/6/6/14607148_691.jpg

او افزود: نمادهای واقع در نوار ساحلی به دلیل رطوبت و دمای زیاد هوا پس از مدتی رنگ و سازه آن‌ها رو به فرسودگی می‌رود که باید آن‌ها را نوسازی و بهسازی کرد.

سرپرست شهرداری بندر بوشهر با قدردانی از بردباری شهروندان، ادامه داد: تلاش می‌شود تا نمادها پس از تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل‌های استقرار خود نصب شوند.

کردگار عنوان کرد: پیش از این شایعاتی درباره جابه‌جایی نمادهای یاد شده در فضای مجازی بوشهر مطرح شده بود که درست نیست و جابه‌جایی آن‌ها بوشهر فقط برای نوسازی و بهسازی بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *