نوشته های تازه

تقدیر رییس پلیس راهور تنگستان از کادر درمان بیمارستان اهرم + عکس

به گزارش دیار مهر/رئیس پلیس راهور شهرستان تنگستان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم روز پزشک را به تمامی پزشکان و دیگر کادر درمان این بیمارستان تبریک گفتند و از زحمات پزشکان و همکارانشان تشکر و قدردانی نمودند. سروان شاپور جمالی در دیدار با گروه پرستاری، ضمن تشکر از زحمات آنها در بیمارستان گفت: […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1400

به گزارش دیار مهر/رئیس پلیس راهور شهرستان تنگستان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) اهرم روز پزشک را به تمامی پزشکان و دیگر کادر درمان این بیمارستان تبریک گفتند و از زحمات پزشکان و همکارانشان تشکر و قدردانی نمودند.

سروان شاپور جمالی در دیدار با گروه پرستاری، ضمن تشکر از زحمات آنها در بیمارستان گفت: با توجه با افزایش قابل توجه بیماران در پیک پنجم، متاسفانه در حال حاضر در وضعیت خاصی قرار داریم که فشار مضاعفی به پرستاران پزشکان در بیمارستان وارد می شود. هر روز اخبار ناخوشایندی می شنویم امیدواریم این فراز و نشیب ها هر چه زودتر سپری شود. خوشبختانه کادر درمان  این آزمون سخت را تاکنون با موفقیت پشت سر گذاشته است.

لازم به ذکر است وبگاه فرهنگی اجتماعی دیارمهردرنظرداردباهمکاری  آقای جمالی ودرقالب سلسله گزارش های تخصصی نیازمندی های ترافیکی منطقه رابررسی کندو به اطلاع شمامخاطبان دیارمهر برساند.
سروان شاپورجمالی متولد شهرکلمه در بخش بوشکان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *