نوشته های تازه

آبفا: امسال یکی از خشکسالی‌ترین سال‌هاست

امسال سال کم بارش و تابستان بسیار گرم و بی‌سابقه است که به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تداوم شیوع کرونا شرایط کار برای کارکنان این شرکت را بسیار سخت کرده است. به گزارش دیار مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا بوشهر؛ عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به افزایش مصرف آب […]

اشتراک گذاری
26 مرداد 1400

امسال سال کم بارش و تابستان بسیار گرم و بی‌سابقه است که به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تداوم شیوع کرونا شرایط کار برای کارکنان این شرکت را بسیار سخت کرده است.

به گزارش دیار مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا بوشهر؛ عبدالحمید حمزه‌پور با اشاره به افزایش مصرف آب در استان اظهار داشت: همه عوامل از جمله گرمای شدید و ویروس کرونا سبب افزایش مصرف آب شرب شده و بیش از میانگین سال‌های است که در تأمین آب شرب در استان شرایط سختی ایجاد کرده است.

وی از اجرا طرح‌های آبرسانی خبر داد و تصریح کرد: با وجود این وضعیت، اقدامات و سامانه‌های مهمی طراحی و عملیاتی شد که حمایت‌های استاندار و همراهی مردم سبب شد تابستان به‌رغم این همه مشکلات بحران آب آشامیدنی ایجاد نشود و کمبود تأمین آب به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به اجرا طرح‌ها پرداخت و وارد مدار شدن طرح‌های آبرسانی از جمله حفر، کف‌شکنی، تجهیز و اجاره چاه‌های آب، افزایش ظرفیت تولید آب از تأسیسات آب‌شیرین‌کن و قطع انشعاب آب در خانه باغ و باغ‌ویلا را از جمله طرح‌ها دانست.

وی در پایان افزود :همراهی ومشارکت مردم شریف استان با مصرف بهینه آب جهت گذراز ماه های باقی مانده فصل تابستان کاملا ضروری واجتناب ناپذیر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *