نوشته های تازه

شورای شهر بوشهر با ۲ علی ‎البدل شروع بکار می‎کند

سرانجام ترکیب شورای ششم بوشهر مشخص شد تا با تاخیر حدود ۱۰ روزه شروع به کار کنند. به گزارش خلیج فارس؛ قرار است ساعت ۱۰ صبح یکشنبه (۲۴ مرداد) ششمین دوره شورای شهر بوشهر با حضور ۷ منتخب و ۲ علی البدل آئین تحلیف (سوگند) را در فرمانداری برگزار کرده و سپس هیات رییسه شورا […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1400

سرانجام ترکیب شورای ششم بوشهر مشخص شد تا با تاخیر حدود ۱۰ روزه شروع به کار کنند.

به گزارش خلیج فارس؛ قرار است ساعت ۱۰ صبح یکشنبه (۲۴ مرداد) ششمین دوره شورای شهر بوشهر با حضور ۷ منتخب و ۲ علی البدل آئین تحلیف (سوگند) را در فرمانداری برگزار کرده و سپس هیات رییسه شورا برای سال نخست تعیین شود. سپس با حضور در عمارت امیریه، در اولین تصمیم خود سرپرست شهرداری را انتخاب کنند.

گویا نظر اکثریت اصولگرای شورای کنونی بر ریاست جعفر پورکبگانی و نایب رییسی خدیجه گرشاسبی می باشد، ضمن اینکه تاکنون گزینه سرپرستی شهرداری نیز بر روی عبدالله کردگار است که سابقه شهرداری چغادک و اهرم و مدیریت سازمان پسماند شهرداری بوشهر را دارد.

شایان ذکر است در اتفاقی بی سابقه در ادوار شوراها، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مستقر در مجلس، اقدام به ردصلاحیت ۸۰ منتخب شوراهای شهر کشور کرد که دو نفر از آنها شامل مهرزاد آسایش و حیدر رفاهی بودند. مشابه این اتفاق در شوراهای شهر اهرم برای غلامرضا برقی نژاد، جم برای علی پریشان و انارستان جم برای محمد نورزی نژاد رخ داد و حالا اعضای علی البدل جایگزین آنها خواهند شد.

در بوشهر نیز پروین خوش بخت و محسن پورحیدر به عنوان دو علی البدل قرار است در آئین تحلیف شرکت کنند.

ترکیب شورا: ۴، ۳، ۲

با این حساب ترکیب شورای مرکز استان شامل ۴ نفر از لیست “طلیعه خدمت” (جعفر پورکبگانی، حمیده هلال بحر، ایمان زندی نیا، وحید نیک روش)، سه نفر از لیست “شفافیت و کارآمدی” منتسب به نماینده بوشهر (شهناز پولادی، خدیجه گرشاسبی و پروین خوشبخت) و دو نفر دیگر هم در انتخابات کاندیدای مستقل بودند. (عبدالخالق برزگرزاده و محسن پورحیدر)

منبع : خلیج فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *