نوشته های تازه

تراژدی دلتا در بوشهر + نمودار

بدون رودربایستی وضعیت کرونا در استان بوشهر از بحران عبور کرده و به مرحله فاجعه رسیده است. به گزارش خلیج فارس؛ در بیمارستان شهدای خلیج فارس که اصلی ترین مرکز درمان کرونای استان است، از گوشه و کنار صدای ضجه و گریه زن و مردی به گوش می رسد که پدر، همسر، برادر یا خواهر […]

اشتراک گذاری
24 مرداد 1400

بدون رودربایستی وضعیت کرونا در استان بوشهر از بحران عبور کرده و به مرحله فاجعه رسیده است.

به گزارش خلیج فارس؛ در بیمارستان شهدای خلیج فارس که اصلی ترین مرکز درمان کرونای استان است، از گوشه و کنار صدای ضجه و گریه زن و مردی به گوش می رسد که پدر، همسر، برادر یا خواهر و نزدیکان خود را از دست داده اند.

آمبولانس ها به سرعت به سمت بخش اورژانس وارد و خارج می شوند، تخت‌ های آی‌سی‌یو نیز پر شده و بیماران پشت در بخش‌ها منتظر خالی‌شدن تخت هستند؛ یعنی در انتظار مرگ یک بیمار دیگر!

۲۰ تا ۲۱ نفر نیز روزانه و براساس آمار رسمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌ دهند و صدها نفر را عزادار می‌ کنند. در همین حال بنا به گزارش وزارت بهداشت، در پیک پنجم کرونا، بوشهر بالاترین ابتلا و فوتی را نسبت به جمعیت خود داشته است.

در وضعیت سیاه مراکز درمانی، مراجعه بی سابقه بیماران و روند کند واکسیناسیون، روزهای تلخی بر مردمان این سرزمین می گذرد و تراژدی دلتا به طور میانگین هر ساعت جان یک نفر را در بوشهر می گیرد.

در نمودار زیر، اوج گیری کرونا در استان بوشهر طی مردادماه و رکورد زنی قربانیان بهتر قابل درک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *