نوشته های تازه

تشدید گرما در استان بوشهر/ دمای هوا به ۵۰ درجه می‌رسد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از گرم‌تر شدن هوا در استان خبر داد و گفت: در برخی ساعات دمای هوا به ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید. به گزارش مهر؛ پیام مساعدی  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.   […]

اشتراک گذاری
21 مرداد 1400

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از گرم‌تر شدن هوا در استان خبر داد و گفت: در برخی ساعات دمای هوا به ۵۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

تشدید گرما در استان بوشهر/ دمای هوا به ۵۰ درجه می‌رسد

به گزارش مهر؛ پیام مساعدی  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

 

وی اضافه کرد: پیش بینی می‌شود از روز شنبه تا اوایل وقت دوشنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی بر روی دریا، سواحل استان در برخی از ساعات مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: از فردا جمعه تا روز یکشنبه دمای هوا در سطح استان روند افزایشی خواهد داشت و طی این مدت در برخی از مناطق به آستانه ۵۰ درجه یا فراتر از آن خواهد رسید.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد و طی صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی تاکید کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در طول روز گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.