نوشته های تازه

صمد شهریاری: مدیر کل محیط زیست استان را پاسخگوترین مدیر می دانم

هفدهم مرداد  ماه به یاد شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. پاسخ صمد شهریاری خبرنگار خبرگزاری ایرنا در استان بوشهر  را با هم می […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1400

هفدهم مرداد  ماه به یاد شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده است. به همین مناسبت به سراغ تعدادی از خبرنگاران کوشا و فعال استان بوشهر رفتیم تا با طرح چند سئوال کوتاه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار، قدردان زحمات آنها باشیم. پاسخ صمد شهریاری خبرنگار خبرگزاری ایرنا در استان بوشهر  را با هم می خوانیم…

طی یکسال اخیر مهمترین خبر تولیدی شما چی بوده ؟
در ابتدا ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به همکاران پرتلاش در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی تبریک می گویم و جا دارد یادی هم از خبرنگاران فقید دشتستانی زنده یاد غلامعلی قاضی زاده و یعقوب علیزاده کنم که در سال گذشته ناباورانه به منزلگاه ابدی  پرکشیدند.
جواب سوال اول تون شاید یه کم سخت باشه چراکه روزانه خبرها و گزارش های متعددی مخابره می شوند که هر کدم ارزش خاص خودش رو دارد اما با این حال شاید یکی از مهم‏ترین آنها در سال گذشته گزارش پیرامون کمبود سیمان در استان بوشهر بود که به دلیل افزایش نرخ ارز کارخانه‏ های استان تمرکز خود را برصادرات و کسب درآمد بیشتر داشتند.

 

چه تاثیری بر مردم یا مسئولین داشته؟
در این زمینه با پیگیری‏ ها و گزارشی که تهیه شد استاندار بوشهر در اسرع وقت صادرات سیمان استان را مشروط کردند.

این تصمیم با توجه به نقش تعیین کننده سیمان در اجرا پروژه های عمرانی و بویژه ساخت و ساز مسکن تاثیر بسزایی داشت چراکه به فاصله چند روز وضعیت بازار سیمان استان بوشهر به روال عادی برگشت و روند اجرا پروژه ها در حوزه های مختلف از سرگرفته شد.

این موضوع هم جزء سوال شما نبود ولی دوست دارم از این فرصت استفاده کنم برای طرح گزارشی که تاکنون به نتیجه نرسیده و آن هم اخبار و  گزارش های متعددی که پیرامون خودروهای شوتی یا بهتر بگویم ارابه‎ های مرگ تهیه شده است.
در این چند سال شمار قابل توجهی از خودروهای شوتی که شمار قابل توجهی از هم استانی ها را به کام مرگ کشانده ولی با این وجود تاکنون تصمیم مناسبی پیرامون ساماندهی آن انجام نشده است.

پاسخگو ترین مدیر استان و شهرستان به خبرنگاران از نظر شما؟
در ارتباط با معرفی مدیر پاسخگوی استان نیز با احترام به تمام مدیران پاسخگوی هم استانی که البته تعداد آنها بسیار اندک است فرهاد قلی نژاد رو به عنوان پاسخگوترین مدیر معرفی می‏کنم که با وجود چالش های متعددی که استان بوشهر  سال گذشته در حوزه محیط زیست داشت همواره پاسخگویی مطلوب و موثری را داشتند.

در کنار آقای قلی نژاد با قدردانی از تمامی کارشناسان اداره کل هواشناسی استان بوشهر از پیام مساعدی و محمدرضا انصاری نام می برم که در این یک سال همواره در تعاملی مستمر با رسانه ها بودند و وقت و بی وقت پیرامون شرایط آب و هوایی اطلاع رسانی لازم را داشتند.

 

در پایان  از این فرصت استفاده  می کنم  تا یادی از علی اسپرغم استاد برجسته ادبیات دوران دبیرستان داشته باشم که  در آن مقطع در طرحی ابتکاری برا نیمی از دانش آموزان کلاس هفته نامه اتحادجنوب و برای نیمی از دانش آموزان هفته نامه بیرمی تهیه می‌کردند و ما در طول هفته به صورت چرخشی این دو هفته نامه را مطالعه می‌کردیم و در واقع از دوران دبیرستان بود که با هفته نامه وزین اتحاد جنوب آشنا و به جمع مخاطب این نشریه پیوستم.  با آرزوی موفقیت برا جناب صابری مدیرمسئول سایت و هفته نامه و خانواده بزرگ اتحاد جنوب که هیچگاه خودم را جدا از این مجموعه نمی‌بینم.

منبع : اتحاد خبر

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.