نوشته های تازه

کوتاهی ما در رعایت پروتکل ها باعث سوء استفاده دشمن خواهد شد

دیار مهر : بخشدار بخش بوشکان در آستانه ورود به ماه عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، از هیئات و حسینیه ها خواست رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی سلامت اجتماعی را به جد مد نظر قرار دهند. طهماسبی از عزاداران و برگزارکنندگان مراسم عزاداری در بخش خواست تا با توجه به قرار گرفتن […]

اشتراک گذاری
21 مرداد 1400

دیار مهر : بخشدار بخش بوشکان در آستانه ورود به ماه عزای ابا عبدالله الحسین علیه السلام ، از هیئات و حسینیه ها خواست رعایت پروتکل های بهداشتی و ایمنی سلامت اجتماعی را به جد مد نظر قرار دهند.

طهماسبی از عزاداران و برگزارکنندگان مراسم عزاداری در بخش خواست تا با توجه به قرار گرفتن در شرایط بحرانی شیوع بیماری ، از هرگونه عملی که سلامت جامعه را به مخاطره بیندازد پرهیز کنند.
متن این اطلاعیه را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شریف بخش بوشکان، ضمن عرض سلام و ادب و تسلیت عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) به استحضار می رساند، بیماری منحوس کرونا با سویه های جدید و سرایت پذیری بالاتر نسبت به گذشته، بیش از پیش در کشور گسترش پیدا کرده است و تعداد مبتلایان به این ویروس افزایش چشم گیری داشته است وشاهد از دست دادن عزیزانمان هستیم، با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز بهداشتی و درمانی کشور، خستگی کادر بهداشت و درمان و قرار داشتن در شرایط بحرانی، نیاز است برای حفظ جان خود و عزیزانمان، همت، وفاق و هم افزایی داشته تا همچون گذشته از حضور در دورهمی ها، مراسم های عزا و شادی، مسافرت ها و تردد های غیر ضروری بپرهیزیم و در رعایت پروتکل های اعلامی وزارت بهداشت اهتمام بورزیم.

از مردم بزرگوار بخش بوشکان، هیات های مذهبی و بانیان مراسم عزای حسینی، انتظار داریم با برگزاری مراسم عزای حسینی در فضای باز، فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، موجب نزول برکات و رحمت الهی گردند و نگذارند این مجالس وسیله ای برای سو استفاده دشمنان اسلام شود.

ان شاءألله که با انجام واکسیناسیون، از میزان شیوع و مبتلا این ویروس منحوس کاسته شود و در کنار خانواده محترمتان همچون گذشته، در صلح و صفا و در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) همواره سالم و سربلند باشید.

حسین طهماسبی
بخشدار بوشکان

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.