نوشته های تازه

مراسم شروع به کار ششمین دوره شوراهای روستای بخش بوشکان برگزار شد+تصاویر

دیار مهر : مراسم تحلیف و شروع به کار ششمین دوره شوراهای شهر و روستای بخش بوشکان برگزار شد. به گزارش دیار مهر : این مراسم با حضور اعضای منتخب شوراهای شهر و روستا در سالن شهید فهمیده شهر کلمه برگزار شد. بخشدار بخش بوشکان ضمن ارائه گزارشی از روند ششمین دوره انتخابات در ۲۸ […]

اشتراک گذاری
15 مرداد 1400

دیار مهر : مراسم تحلیف و شروع به کار ششمین دوره شوراهای شهر و روستای بخش بوشکان برگزار شد.

به گزارش دیار مهر : این مراسم با حضور اعضای منتخب شوراهای شهر و روستا در سالن شهید فهمیده شهر کلمه برگزار شد.

بخشدار بخش بوشکان ضمن ارائه گزارشی از روند ششمین دوره انتخابات در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ از تلاش های رسانه ها در انعکاس این رویداد مهم تقدیر کردند .

طهماسبی گفت : هر جا منافع شخصی را بر منافع عام ترجیح دادیم دچار مشکل و عقب ماندگی شده ایم ، وی ادامه داد ما باید شعار مردم داری را اثبات کرده و در جهت منافع  عموم حرکت کنیم .

بخشدار بوشکان با یادآوری فرصت چهار ساله شوراها برای خدمت رسانی گفت: این چهار سال براحتی خواهد گذشت بنا بر ایت باید از لحظه لحظه آن نهایت استفاده را برد و با همدلی و تصمیمات خردمندانه اهداف مان را پیش ببریم.

طهماسبی ادامه داد : بیایید رقابت ها را در حوزه های انتخابیه به رفاقت تبدیل کنیم تا بتوانیم با گذشت و همدلی از همه ظرفیت های منطقه برای پیشرفت و آبادانی استفاده کنیم.

وی در پایان بر لزوم همراهی و همکاری شورا و دهیاری در انجام امور روستا ها تاکید کردند.

در ادامه این مراسم حجه الاسلام محمد عابدی : تلاش و همت مسئولین و شوراها را در جهت کسب رضایت خداوند ارزشمند دانست و یکی از راه های برون رفت منطقه از مشکلات را سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال برای مردم دانست.

وی همچنین بر ضرورت وحدت و همدلی ، تلاش و پیگیری ، و اقدام مستمر در رفع مشکلات مردم را از اهم وظایف وراها بر شمرد.

رئیس شورای بخش بوشکان سخنران بعدی این مراسم بود . آریس ضمن قدردانی از برگزارکنندگان انتخابات ، این نهاد را ثمره خون شهدا و ایثارگران دانستند و گفتند ، گمان نکنید انتخاب شما به این سادگی صورت گرفته . مجموعه تلاش ها یی که برای برگزاری این انتخابات و در نتیجه انتخاب شما گشته است ، وظیفه ای سنگین بر دوش شما گذاشته که باید آن را پاس بدارید و در ادای وظیفه تمام توان خود را به کار ببندید.

سخنران بعدی این آیین ،غلامشا زیارتی ، مسئول هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در بخش بوشکان بود. زیارتی ضمن تشکر از برگزار کنندگان انتخابات ، ۲۸ خرداد را نماد شکست آنانی دانست که با تلاش مستمر سعی در تخریب و سنگ اندازی در مسیر انتخابات داشتند.

وی مردم را تشنه ی عدالت دانستند و گفتند: انتخاب حجه الاسلام رئیسی نشان داد مردم خواستار تغییرند و ابراز امیدواری کردند وعده های داده شده محقق گردد. وی همچنین لزوم درس گرفتن از نقاط قوت و ضعف گذشته را یادآور شد و گفت : نباید مسئولین هیچ بهانه ای برای کم کاری و عدم خدمت رسانی داشته باشند.

تصاویر بیشتر بزودی بارگزاری خواهد شد.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.