نوشته های تازه

بازدیدمدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از پروژه های عمرانی شهر بوشکان

دیار مهر : مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از پروژه های عمرانی شهر بوشکان بازدید کردند. به گزارش دیار مهر : داریوش رحیمیان ، شهردار بوشکان در گفتگو با دیار مهر گفت : دکتر کوشش تبار مدیرکل محترم امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های […]

اشتراک گذاری
01 اسفند 1399

دیار مهر : مدیرکل امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور از پروژه های عمرانی شهر بوشکان بازدید کردند.

به گزارش دیار مهر : داریوش رحیمیان ، شهردار بوشکان در گفتگو با دیار مهر گفت : دکتر کوشش تبار مدیرکل محترم امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور به همراه مهندس بردستانی  مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مهندس شفیع خواه کارشناس دفتر امور شهری و شوراها از پروژه های عمرانی شهر بوشکان( میدان و بلوار خلیج فارس ) بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت و جزییات این پروژه قرار گرفتند.

دکتر کوشش تبار این پروژه را به عنوان دومین دروازه ورودی استان از استان فارس دارای اهمیت و ارزش دانستند و از انتخاب نماد نخل و افتاب و دریا در قاب پنجره زیبا و سنتی بوشهر تقدیر کردند.

شهردار بوشکان همچنین اضافه کرد :در این دیداراز سوی شهرداری، پیشنهاد احداث یک کارگاه صنعتی  جهت ایجاد اشتغال جوانان و همچنین درآمد زایی پایدار برای شهرداری  ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت و از سوی مسئولین قول مساعدت در تامین مالی این پروژه داده شد.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.