نوشته های تازه

سه وعده مسئولان استانی و شهرستانی در سفر به روستای طلحه

دیارمهر- مسئولان استانی و شهرستانی در جریان سفر روز گذشته خود به روستای طلحه قول مساعد به پیگیری سه موضوع دادند.   به گزارش دیارمهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در جریان بازدید خود از مرکز خدمات جامع سلامت طلحه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت. سعید کشمیری در […]

اشتراک گذاری
20 دی 1399

دیارمهر- مسئولان استانی و شهرستانی در جریان سفر روز گذشته خود به روستای طلحه قول مساعد به پیگیری سه موضوع دادند.

 

به گزارش دیارمهر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در جریان بازدید خود از مرکز خدمات جامع سلامت طلحه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مرکز قرار گرفت.

سعید کشمیری در این بازدید قول مساعد به برگرداندن آمبولانس طلحه و همچنین تلاش برای حل مشکل کمبود نیروی این مرکز خدمات درمانی روستا داد.

وی در ارتباط با نبود آزمایشگاه نیز قول داد تا این مهم را به تناسب ظرفیت‏های موجود مورد پیگیری قرار دهد.

 

فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان نیز در این بازدید  اظهار داشت: در ارتباط با نصب آنتن ایرانسل در طلحه پیگیری لازم انجام خواهد شد.

 

اعضای شورای اسلامی روستای طلحه درخواستی نیز برای استقرار پاسگاه انتظامی در روستای طلحه را ارائه کردند که نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در این زمینه پاسخ داد: مسئله اسقرار پاسگاه در طلحه یک پروسه پیچیده و زمانبر دارد که در این زمینه پیگیری‎هایی آغاز شده است.

 

گفتنی است روز گذشته ابراهیم رضایی نماینده مردم شریف دشتستان در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و فرماندار دشتستان با حضور در بخش‌های ارم و بوشکان از مراکز درمانی و اورژانس‌های جاده‌ای بخش‌های ارم و بوشکان در شهرهای تنگ ارم، بوشکان و کلمه و روستاهای دهرود و طلحه بازدید کرد.

 

در این بازدید یک‌روزه، مسائل و مشکلات این مراکز بیان شد و مورد بررسی قرار گرفت.

 

   

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.