نوشته های تازه

طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در سطح بخش بوشکان اجرا می شود

به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت “برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت” با عنوان *”طرح شهید حاج قاسم سلیمانی”* با هدف شکستن زنجیره انتقال کروناویروس در بخش بوشکان با محوریت شهرستان دشتستان اجرا می‌‌شود. به گزارش دیارمهر به نقل از روابط عمومی بخشداری […]

اشتراک گذاری
23 آذر 1399

به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور با استفاده از ظرفیت “برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت” با عنوان *”طرح شهید حاج قاسم سلیمانی”* با هدف شکستن زنجیره انتقال کروناویروس در بخش بوشکان با محوریت شهرستان دشتستان اجرا می‌‌شود.

به گزارش دیارمهر به نقل از روابط عمومی بخشداری بوشکان، فرمانده قرارگاه طرح شهید سلیمانی در بخش بوشکان ضمن تشریح جزئیات اجرای این طرح گفت: تمرکز ما در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کروناست و این طرح شامل سه فاز اصلی *مراقبت، حمایت و نظارت* است.

حسین طهماسبی، درباره اجرای طرح “شهید سلیمانی” اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیرو تفاهم‌‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، مقرر شد، طرح مشترکی به‌نام شهید بزرگوار، حاج قاسم سلیمانی اجرا شود.

بخشدار بوشکان با اعلام این‌‌که تمرکز ما در طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کروناست، تأکید کرد: هدف اصلی این طرح، قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، جلوگیری از مرگ و میر کرونایی و حمایت از اقشار آسیب دیده ناشی از کروناست.

محمدجواد کهزادی فرمانده عملیات افزود: در راستای اجرای این طرح، مراقبت های بهداشتی بیشتر می شود و تست گیری هدفمند و هوشمند از مردم افزایش می یابد و به عبارتی همه ارگان های ذیربط و بسیجیان عزیز، مراقبت و حمایت از افراد پرخطر را در مناطق مختلف بخش بوشکان بر عهده خواهند گرفت.

جابر هشم پور، معاون قرارگاه تصریح کرد: همچنان رعایت توصیه های بهداشتی الزامی است و مردم باید از طریق سامانه های وزارت بهداشت مثل ۴۰۳۰، درگاه سلامت و اپلیکیشن ماسک مشخصات خود را وارد کرده و از سلامت خود مطمئن شوند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.