نوشته های تازه

دعوت به سرمایه گذاری در احداث پمپ بنزین در شهر کلمه

  به گزارش دیارمهر: روابط عمومی بخشداری بوشکان در اطلاعیه ای از کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در  احداث یک جایگاه مدرن پمپ بنزین در شهر کلمه دارند دعوت به همکاری کرد.   در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه تاکنون اقدام متناسب و مقتضی جهت بهبود جایگاه سوخت در شهر کلمه  […]

اشتراک گذاری
25 آبان 1399

 

به گزارش دیارمهر: روابط عمومی بخشداری بوشکان در اطلاعیه ای از کسانی که تمایل به سرمایه گذاری در  احداث یک جایگاه مدرن پمپ بنزین در شهر کلمه دارند دعوت به همکاری کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه تاکنون اقدام متناسب و مقتضی جهت بهبود جایگاه سوخت در شهر کلمه  مشاهده نشده است لذا  از سرمایه‌گذاران دارای زمین که تمایل دارند برای ساخت یک جایگاه مدرن پمپ بنزین در این شهر سرمایه‎گذاری کنند دعوت می شود درخواست خود را تا پایان آبان ماه از طریق مجاری مربوطه ارائه دهند.

 

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

**شناسایی سرمایه گذار جهت احداث جایگاه سوخت*

بسیاری از مسئولان و کارشناسان نامگذاری سال ۹۹ با عنوان جهش تولید را راهکاری اساسی برای برون‌رفت از گرفتاری‌های اقتصادی عنوان می‌کنند و شرط تحقق آن را فراهم شدن زیرساخت‌ها می دانند.

رفع واقعی موانع، بهبود محیط کسب‌وکار، امنیت سرمایه‌گذاری، اجرا و نظارت دقیق بر قوانین حوزه کسب وکار، ایجاد فضای رقابتی و غیر رانتی از جمله پیش شرط های تحقق این شعار است که اگر اجرایی شود قطعاً می‌تواند موتور محرکه اقتصاد مقاومتی باشد. چنانچه قرار باشد اقتصاد مقاومتی به طور کامل شکل بگیرد و ما در موضوعات اقتصادی خودکفا شویم مهم‌ترین محور آن جهش تولید خواهد بود.

ضمن آنکه عملی شدن شعار سال می‌تواند بهترین فرصت برای رفع مشکلات اقتصادی و کسب و کار باشد. با این اوصاف باید موانع سر راه تولید برداشته شود تا شاهد رونق و رشد اقتصادی در جامعه باشیم.

با توجه به موقعیت جغرافیایی و توریستی شهر کلمه و قرار گرفتن این شهر در دومین مسیر مواصلاتی استان بوشهر به فارس پمپ بنزین موجود جوابگوی نیازهای شهروندان نیست و وجود یک جایگاه سوخت مدرن و متناسب از نیازهای ضروری این شهر است.

تنها پمپ بنزین و گازوئیل شهر کلمه، تنها یک نازل دارد که متاسفانه مشکلات زیادی را برای شهروندان و مسافران ایجاد کرده است. همچنین یکی بودن صف بنزین و گازوییل بی نظمی های فراوانی را به وجود می اورد.
با توجه به اینکه تاکنون اقدام متناسب و مقتضی جهت بهبود جایگاه سوخت مشاهده نشده است.

از سرمایه‌گذاران دارای زمین (کارشناسی شده) که تمایل دارند برای ساخت یک جایگاه مدرن پمپ بنزین در این شهر سرمایه‎گذاری کنند دعوت می شود درخواست خود را تا پایان آبان ماه به بخشداری بوشکان ارائه دهند.

 

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.