نوشته های تازه

پیام بخشدار بخش بوشکان به مناسبت هفته دولت

دیار مهر : سرپرست بخشداری بخش بوشکان ، در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت را فرصتی ارزشمند در جهت قدردانی از تلاش های خدمتگزاران به مردم و نظام جمهوری اسلامی دانست. متن پیام صادره بخشداری بوشکان به شرح زیر است: «بسم الله  الرحمن الرحیم» «أَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ الَّذی سَمَحَتْ نَفْسُهُ بِمُهْجَتِهِ» محرم یادآور بزرگ ترین […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1399

دیار مهر : سرپرست بخشداری بخش بوشکان ، در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت را فرصتی ارزشمند در جهت قدردانی از تلاش های خدمتگزاران به مردم و نظام جمهوری اسلامی دانست.

متن پیام صادره بخشداری بوشکان به شرح زیر است:

«بسم الله  الرحمن الرحیم»

«أَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ الَّذی سَمَحَتْ نَفْسُهُ بِمُهْجَتِهِ»
محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. امام حسین(ع) بهترین آموزگار تقوا، بصیرت، دانایی و ستیز دائم با هواهای نفسانی و مفاسد اجتماعی است.
تقارن ماه محرم با هفته دولت که مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است و نیز امسال که توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید» نامگذاری شده فرصت مناسبی برای تبیین خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به آحاد مردم جامعه است .
هفته دولت فرصت ارزشمندی است برای قدردانی از همکاری های مردم شریف بخش بوشکان و تجدید پیمان همه ارکان دولت از جمله مدیران و کارکنان با شهیدان والامقام، بویژه دو اسوه و معلم وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه ی سلامت از رشادت ها، تلاش‌های وافر پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان و همکاری مردم که با همت و صبر در عرصه ی مبارزه با ویروس منحوس کرونا همکاری و تلاش نموده اند صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم . موفقیت روزافزون همگان را از خداوند منان خواستارم.

حسین طهماسبی
سرپرست بخشداری بوشکان

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.