نوشته های تازه

آتش کوهستان‌های طلحه به روز سوم کشیده می‌‌شود؟!

بازگشت ناکام بالگرد از عملیات اطفا/آتش کوهستان‌های طلحه به روز سوم کشیده می‌‌شود؟! دیارمهر_ بالگرد هلال احمر که به منظور پشتیبانی نیروهای مردمی به عملیات اطفا حریق کوهستان‌های طلحه اعزام‌ شده بود برای امدادرسانی ناکام ماند. به گزارش دیارمهر، بالگرد اعزامی قادر به فرود در محدوده آتش سوزی نبوده و تنها کارکردش بازدید هوایی مسئولان […]

اشتراک گذاری
07 مرداد 1399

بازگشت ناکام بالگرد از عملیات اطفا/آتش کوهستان‌های طلحه به روز سوم کشیده می‌‌شود؟!

دیارمهر_ بالگرد هلال احمر که به منظور پشتیبانی نیروهای مردمی به عملیات اطفا حریق کوهستان‌های طلحه اعزام‌ شده بود برای امدادرسانی ناکام ماند.

به گزارش دیارمهر، بالگرد اعزامی قادر به فرود در محدوده آتش سوزی نبوده و تنها کارکردش بازدید هوایی مسئولان از منطقه گزارش شده است.
به نظر می‌رسد برای چنین عملیات‌هایی بالگردها از چرخه عملیات اطفا کنار روند تا نیروهای مردمی با تمرکز بیشتری برای مهار آتش وارد گود شده و دل خوش به حضور بالگردها برای مهار آتش و یا پشتیبانی نیروها نباشند.

گفتنی است کارکرد بالگردها پیش از این در عملیات اطفا آتش کوه‌های بوشکان نیز نمایان شده بود و اهالی منطقه نیز نیک می‌دانند برای مهار آتش نباید به انتظار بالگرد بنشینند.

اکنون از نیروهای مردمی منطقه انتظار است در راستای حفاطت از محیط زیست بکر منطقه برای مشارکت در عملیات مهار آتش پیشگام شوند.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.