نوشته های تازه

آب به زمین چمن فوتبال در کلمه رسید/شرایط برای احیا مجموعه فراهم شد + عکس

دیارمهر- به دنبال بازدید مسئولان شهرستان و بخش بوشکان از استادیوم ورزشی کلمه پمپ و لوله موردنیاز آبیاری چمن این مجموعه راه‌اندازی شد.   به گزارش دیارمهر، به دنبال درج گزارشی انتقادی پیرامون وضعیت بحرانی چمن فوتبال در کلمه بود که با توجه به اهمیت موضوع مسئولان در اسرع وقت در استادیوم کلمه حاضر و […]

اشتراک گذاری
03 مرداد 1399

دیارمهر- به دنبال بازدید مسئولان شهرستان و بخش بوشکان از استادیوم ورزشی کلمه پمپ و لوله موردنیاز آبیاری چمن این مجموعه راه‌اندازی شد.

 

به گزارش دیارمهر، به دنبال درج گزارشی انتقادی پیرامون وضعیت بحرانی چمن فوتبال در کلمه بود که با توجه به اهمیت موضوع مسئولان در اسرع وقت در استادیوم کلمه حاضر و قول مساعد به احیا چمن دادند.

 

در این راستا ابتدا مقرر شد آب موردنیاز چمن تامین و زمینه بازسازی و بهسازی چمن مهیا شود و در صورت جوابگو نبودن تامین آب برنامه کشت مجدد چمن مورد بررسی قرار گیرد.

 

امید است با اهتمام جدی فرماندار، رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان، بخشدار و سایر مسئولان ذیربط تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش بوشکان بزودی  احیا و فوتبال در این منطقه رونقی دوباره بگیرد.

 

 

برای پیوستن به گروه های خبری اجتماعی دیارمهر در واتساپ و اطلاع از آخرین رویداد های منطقه بر روی لینک دعوت زیر کلیک کنید:

 

گروه دیارمهر ۵:👇👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/BiGdoJ7NiDaDzqWw8St6et

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.