نوشته های تازه

وعده مسئولان شهرستان برای احیاء زمین چمن کلمه + تصاویر بازدید

دیارمهر- به دنبال درج گزارشی پیرامون وضعیت نامطلوب و خشک شدن تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش بوشکان در کلمه مسئولان شهرستان و بخش در بازدید امروز خود از این مجموعه وعده احیا زمین چمن دادند.   به گزارش دیارمهر، در بازدید فتح الله نوروزی فرماندار و علی کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1399

دیارمهر- به دنبال درج گزارشی پیرامون وضعیت نامطلوب و خشک شدن تنها زمین چمن طبیعی فوتبال بخش بوشکان در کلمه مسئولان شهرستان و بخش در بازدید امروز خود از این مجموعه وعده احیا زمین چمن دادند.

 

به گزارش دیارمهر، در بازدید فتح الله نوروزی فرماندار و علی کمارج حاجی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرابی پمپ چاه تامین آب عامل اصلی خشکیدگی چمن عنوان و مقرر شد تا در اسرع وقت نسبت به تامین تجهیزات لازم آبیاری اقدام شود.

 

همچنین مقرر شده در صورتی که مشکل زمین چمن با تامین آب حل نشد راهکارهای دیگر احیا از جمله ترمیم و بازسازی و یا کاشت مجدد چمن مورد بررسی قرار گیرد.

 

در این دیدار تعدادی از باشگاه داران بخش و فعالین ورزشی حضور داشتن که بر مهمترین خواسته خود که احیا تنها زمین چمن طبیعی بخش است تاکید کرند.

برای پیوستن به گروه های خبری اجتماعی دیارمهر در واتساپ و اطلاع از آخرین رویداد های منطقه بر روی لینک دعوت زیر کلیک کنید:

 

گروه دیارمهر ۵:👇👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/BiGdoJ7NiDaDzqWw8St6et

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.