نوشته های تازه

آتش سوزی در محدوده باغ شیرین روستای طلحه مهار شد

🔴🔴 دیارمهر- مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری بخش بوشکان گفت: آتش سوزی در تپه‌های محدوده باغ شیرین روستای طلحه با حضور به موقع نیروهای مردمی و دستگاه‌های ذیربط در کوتاه ترین زمان ممکن مهار شد.   به گزارش دیارمهر، اصغر یوسفی امروز ۱۱ تیرماه ۹۹ در این رابطه اظهار داشت: آتش سوزی حومه باغ شیرین […]

اشتراک گذاری
11 تیر 1399

🔴🔴 دیارمهر- مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری بخش بوشکان گفت: آتش سوزی در تپه‌های محدوده باغ شیرین روستای طلحه با حضور به موقع نیروهای مردمی و دستگاه‌های ذیربط در کوتاه ترین زمان ممکن مهار شد.

 

به گزارش دیارمهر، اصغر یوسفی امروز ۱۱ تیرماه ۹۹ در این رابطه اظهار داشت: آتش سوزی حومه باغ شیرین که از ساعت ۱۳:۰۰ آغاز شده بود، پس از گذشت یک و نیم ساعت مهار شد.

 

وی بیان کرد: در مهار این آتش سوزی که به باغات نیز سرایت کرده بود نیروهای مردمی، آتش‌نشانی‌های دهیاری طلحه و شهرداری کلمه و نیروهای منابع طبیعی بخش بوشکان مشارکت چشمگیر داشتند که جا دارد از همه این عزیزان قدردانی کنم.

 

یوسفی اظهار داشت: با توجه به پوشش مناسب محدوده آتش سوزی در صورت مهار نشدن آن در بازه زمانی کوتاه احتمال وقوع بحران مشابه آتش سوزی‌های هفته‌های اخیر بخش بوشکان و ارم وجود داشت.

 

وی یادآور شد: علت وقوع این حادثه همچنان در دست بررسی است.

یوسفی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حادثه از طعمه حریق شدن سه هکتار از باغات و مراتع حومه باغ شیرین حکایت دارد.

 

برای پیوستن به گروه های خبری اجتماعی دیارمهر در واتساپ و اطلاع از آخرین رویداد های منطقه بر روی لینک دعوت زیر کلیک کنید:

 

گروه دیارمهر ۵:👇👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/BiGdoJ7NiDaDzqWw8St6et

 

گروه دیارمهر ۴:

https://chat.whatsapp.com/Bp6iT3SdqqRL2gzdAaBZrq

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.