نوشته های تازه

عاملان سرقت مسلحانه در بخش ارم دستگیر شدند

*دیارمهر-* فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسائی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودرو پژو پارس در بخش “ارم “شهرستان “دشتستان” خبر داد.   به گزارش دیارمهر، سردار “خلیل واعظی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله “بادم زمینی” از یک دستگاه پژو پارس در مسیر “تنگ ارم” […]

اشتراک گذاری
10 تیر 1399

*دیارمهر-* فرمانده انتظامی استان بوشهر از شناسائی و دستگیری عاملان سرقت مسلحانه از یک دستگاه خودرو پژو پارس در بخش “ارم “شهرستان “دشتستان” خبر داد.

 

به گزارش دیارمهر، سردار “خلیل واعظی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله “بادم زمینی” از یک دستگاه پژو پارس در مسیر “تنگ ارم” ماموران پلیس آگاهی دشتستان تحقیقات و بررسی های علمی و میدانی خود را جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

 

سردار واعظی گفت: در نتیجه ی تحقیقات علمی و میدانی کارآگاهان پلیس آگاهی دو نفر عامل سرقت مسلحانه را شناسایی و دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی هر ۲ متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و محموله مسروقه شامل ۴۰۰ کیلو گرم “بادام زمینی” کشف شد.

 

سردار خلیل واعظی با اشاره اینکه  ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی “کلاش” کشف کردند، افزود: سارقان پس از دستگیری در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

برای پیوستن به گروه های خبری اجتماعی دیارمهر در واتساپ و اطلاع از آخرین رویداد های منطقه بر روی لینک دعوت زیر کلیک کنید:

 

گروه دیارمهر ۵:👇👇👇👇

https://chat.whatsapp.com/BiGdoJ7NiDaDzqWw8St6et

 

گروه دیارمهر ۴:

https://chat.whatsapp.com/Bp6iT3SdqqRL2gzdAaBZrq

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.