نوشته های تازه

حادثه در چاه آب کشاورزی جان کشاورز را گرفت

اصلاحیه: در پی مرگ یکی از اهالی طلحه در چاه کشاورزی ، فرماندهی انتظامی دشتستان در گفتگو با خبرگزاری ایرنا دلیل مرگ را گاز گرفتگی عنوان کردند که دیار مهر نیز آن را منتشر نمود. حالا اما به گفته خانواده متوفی بنا بر اعلام پزشکی قانونی ، علت مرگ تشنج تشخیص داده شده است. گفتنی […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1399

اصلاحیه:
در پی مرگ یکی از اهالی طلحه در چاه کشاورزی ، فرماندهی انتظامی دشتستان در گفتگو با خبرگزاری ایرنا دلیل مرگ را گاز گرفتگی عنوان کردند که دیار مهر نیز آن را منتشر نمود.

حالا اما به گفته خانواده متوفی بنا بر اعلام پزشکی قانونی ، علت مرگ تشنج تشخیص داده شده است. گفتنی است ظاهرا مرحوم دارای بیماری قبلی در این زمینه نیز بوده اند.

…………………………………………….

دیارمهر- فرمانده انتظامی دشتستان گفت: مرد ۴۴ ساله هنگام لوله‌گذاری در چاه کشاورزی دچار گاز گرفتگی شد و فوت کرد.

به گزارش دیارمهر، سرهنگ فرهاد آراوند روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گاز گرفتگی شخصی در روستای طلحه، از توابع بخش بوشکان، ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
او ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد، مردی ۴۴ ساله هنگام لوله گذاری در چاه کشاورزی، دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی دشتستان با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی، به شهروندان توصیه کرد، همواره موارد ایمنی را هنگام انجام کار رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.
منبع : ایرنا

 

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.