نوشته های تازه

ممکن است در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در بخش باشیم.

هشدار بخشدار بوشکان : کرونا را جدی بگیرید / ممکن است در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در بخش باشیم. بخشدار بخش بوشکان در  گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام مثبت شدن دو نفر از اهالی بخش به بیماری کوید ۱۹ (کرونا) هشدار داد : با توجه به نمونه گیری گسترده ای که در […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1399

هشدار بخشدار بوشکان : کرونا را جدی بگیرید / ممکن است در روزهای آینده شاهد اوج گیری بیماری در بخش باشیم.

بخشدار بخش بوشکان در  گفتگو با دیار مهر ضمن اعلام مثبت شدن دو نفر از اهالی بخش به بیماری کوید ۱۹ (کرونا) هشدار داد : با توجه به نمونه گیری گسترده ای که در سطح بخش انجام گردیده ، احتمال ورود بخش بوشکان به نقطه قرمز و وضعیت هشدار بیماری وجود دارد.

طهماسبی افزود : اگر چه محل های تجمع عمومی مثل مراسم رسمی ، سالن های ورزشی وغیره کماکان تعطیل هستند اما برگزاری تجمع های غیر رسمی عروسی و فاتحه ، خطر شیوع این بیماری را به شدت افزایش داده است.

بخشدار همچنین گفت : ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار ، انتظار می رود با ایشان با درک صحیح از وضعیت بحرانی پیش رو ، اقدام به برگزاری مراسم ننمایند.

وی در ادامه اضافه کردند : کنترل این بیماری نیازمند همت و همراهی عمومی است و باید هر کس به سهم خود مراقب سلامت خود ، خانواده و جامعه باشد.

حفظ فواصل فیزیکی ، مراقبت از سالمندان و گروهای پرخطر ، استفاده از ماسک  از نکاتی است که می تواند خطر شیوع گشترده این ویرووس را به حداقل ممکن برساند.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.