نوشته های تازه

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در طلحه برگزار می شود

دیار مهر : رزمایش همدلی و کمک مومنانه در طلحه برگزار می شود به گزارش دیار مهر : همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ، و بنا به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر دستگیری و کمک  به نیازمندان ، “گروه زنبیل زنبیل برکت و مهربانی طلحه ” با همکاری پایگاه بسیج ۱۵ خرداد طلحه ، […]

اشتراک گذاری
11 اردیبهشت 1399

دیار مهر : رزمایش همدلی و کمک مومنانه در طلحه برگزار می شود

به گزارش دیار مهر : همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ، و بنا به فرموده رهبر انقلاب مبنی بر دستگیری و کمک  به نیازمندان ، “گروه زنبیل زنبیل برکت و مهربانی طلحه ” با همکاری پایگاه بسیج ۱۵ خرداد طلحه ، حوزه هجرت فاریاب و کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش بوشکان ، اقدام به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه کرد.

در آیین آغاز این طرح که امشب ( ۱۱ اردیبهشت ۹۹) در طلحه برگزار شد ، محمد علی دردانه مسئول گروه زنبیل با اشاره به فرمایش رهبری ، هدف و مسئولت اجتماعی  گروه زنبیل  را کمک به اقشار نیازمند جامعه عنوان کرد و افزود با کمک مردم نیک اندیش و ارگان های مذکور تا کنون ۳۰۰ بسته نیازمندی های ضروری با ارزش ۲۰۰ هزار تومان ، آماده توزیع در میان نیازمندان شده است و با یاری خدا این راه را ادامه خواهیم داد.

در ادامه محمد مهدی ملاکی رئیس اداره اکرام ایتام  کمیته امداد استان ، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در طلحه ، این رزمایش را در راستای طرح کشوری  رزمایش ملی بخشش ایرانیان دانست و افزود : در همین راستا در استان با اهدای  ۴۰ هزار سبد غذایی جیره خشک ، ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم ، مشارکت در تامین ۲۰ هزار بسته سلامت ویژه بیماران صعب العلاج  در خدمت نیازمندان عزیز هم استانی خواهیم بود . در همین راستا پویش جذب ۶۳۰۰ حامی کودکان ایتام را در دستور کار داریم که تا این لحظه با گذشت کمتر از یک ماه از سال بیش از ۱۱۰۰ حامی جذب این طرح شده اند. آنچه اکنون مد نظر است ایجاد شیوه های نوین جمع آوری کمک های مردمی است از آن جمله شماره گیری کد دستوری ”  #۰۷۷*۷۷۸۸* می باشد .

عبدالمحمد افرنده فرمانده پایگاه مقاومت ۱۵خرداد طلحه نیز فلسفه تشکل بسیج را کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط حساس دانست و افزود بسیج در این شرایط می تواند نقشی سرنوشت ساز داشته باشد کما اینکه در عرصه های مختلف دوران این بیماری نقش های مهمی همچون حفظ نظم عمومی ، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی ، و کمک به کادر درمان از افتخارات بسیج در تاریخ کشور خواهد ماند.

در ادامه امین فخری مسئول مشارکت های مردمی کمیته امداد بخش بوشکان با اشاره به اجرای این طرح در مجموعه کمیته امداد بخش گفت : تا کنون بالغ بر ۱۰۰۰ بسته معیشتی و سلامت را در قالب این طرح ساماندهی کرده ایم که بزودی در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

در پایان نیز کهزادی فرمانده ناحیه بسیج هجرت بخش بوشکان در گفتگو با دیار مهر ، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در راستای این اقدام بزرگ ، همدلی و همراهی همه نهاد های بخش از جمله کمیته امداد ، نهاد فرهنگ عمومی بخش و مجموعه بسیج را از ویژگی های متمایز این بخش عنوان کردند و افزودند با جلسات متعددی که مسئولین این نهاد ها با مسئولین روستاهای بخش داشتند برنامه ریزی و ساماندهی کمک های اهدایی صورت گرفت که انشاالله بعد از مرحله اول ، در پانزدهم ماه رمضان و همزمان با هفته کرامت ، مرحله بعدی این طرح اجرایی خواهد شد .

عکس و گزارش : عبداله ماندگار

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

یک پاسخ به “رزمایش همدلی و کمک مومنانه در طلحه برگزار می شود”

  1. مهرداد مبرزی گفت:

    درود بر شرف شما
    خداوند به شما اجر عطا فرماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *