نوشته های تازه

حالا میهمان سفره خداوندیم + مناجات و ربنا استاد شجریان و مرحوم ذبیحی

 سلام ! ماه مهربان سلام !ماه عاشقانه ها سلام !ماه خدا در امتداد گذران روزها و روز ها ، دوباره گذار این روزگار به ماه میهمانی حضرت عشق افتاد. ماهی که یادمان می آورد اینکه بنده ایم و دلداده ، ماهی که وادارمان می کند بهتر زیستن را مشق کنیم ، مهربانی را و […]

اشتراک گذاری
05 اردیبهشت 1399

سلام ! ماه مهربان

سلام !ماه عاشقانه ها

سلام !ماه خدا

در امتداد گذران روزها و روز ها ، دوباره گذار این روزگار به ماه میهمانی حضرت عشق افتاد.

ماهی که یادمان می آورد اینکه بنده ایم و دلداده ، ماهی که وادارمان می کند بهتر زیستن را مشق کنیم ، مهربانی را و محبت را دوباره از سر بگیریم.

رمضان آمد ، با عطر دل انگیز ربنا و زمزمه روح نواز دعای سحر.

رمضان آمد ، این بار اما شاید آمدنی دگرگون!

در روزها و شب هایی که آدمیان زمین ، وامانده و درمانده از تقابل با همزادی نادیدنی  به ستوه آمده اند ، آنجا که دیگر تمام هیمنه انسان مدرن ، انسان کامل فرو ریخته است  ، در هجوم این همه اندوه و غم ، شاید رمضان فرصتی باشد برای بندگی بیشتر و بهتر ! نه آنگونه که سزاوار پرواردگار است ، نه! اما قدری با خویش و با خدای خویش صمیمی تر از پیش به راز و نیاز بپردازد.

خدایا ، خودت خوب میدانی آنچه آفریده ای چقدر ضعیف و شکننده است ، خودت خوب میدانی سرکشی هایم نه از روی عناد با توست که تنها برخاسته از ناتوانی درک توست  که تو دانای توانایی!

الها ، خسته از این روزهای تلخ ، ناتوان از تحمل  بیشتر این رنج ، به تو پناه آورده ام ، با دلی شکسته و رنجور ، که خود گفتی مرا در قلب های شکسته بجویید!

پروردگار مهربان من ، ایمان دارم به شیرین صبر بر رنج هایی که تو بر ما روا می داری ، ایمان دارم به کارگشایی توکل بر بزرگی و رحمتت ، ایمان دارم به اینکه تو خودم را از خودم هم بیشتر دوست میداری !

خدای خوب من : وارهانم از این مصیبت و سختی و پذیرایم باش در دامان امن آرامشت

مرا و تمام بندگان دلخسته ای که این روزها چشم به لطف و کرم تو بسته اند و نبسته اند ، همه را بار دیگر به ساحل مهربان آسایش برسان و یاری مان کن بهتر باشیم و با هم مهربان تر!

رمضان آمد ، طلوع این ماه عزیز بر شما مبارک باد!

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *