نوشته های تازه

آتش سوزی در مراتع ارغون مهار شد +عکس

دیارمهر-سرپرست بخشداری بوشکان که در روزهای کرونایی معارفه شده در نخستین روز کاری نیز آتش سوزی مراتع ارغون (گردنه بهمرد) را تجربه کرد. سرپرست بخشداری بوشکان پنج‌شنبه شب در گفت و گو با دیارمهر افزود: ۲ مورد آتش سوزی در مراتع ارغون بخش بوشکان با حضور نیروهای آتش نشانی، منابع طبیعی و مردمی مهار شد. […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1399

دیارمهر-سرپرست بخشداری بوشکان که در روزهای کرونایی معارفه شده در نخستین روز کاری نیز آتش سوزی مراتع ارغون (گردنه بهمرد) را تجربه کرد.

سرپرست بخشداری بوشکان پنج‌شنبه شب در گفت و گو با دیارمهر افزود: ۲ مورد آتش سوزی در مراتع ارغون بخش بوشکان با حضور نیروهای آتش نشانی، منابع طبیعی و مردمی مهار شد.
حسین طهماسبی افزود: در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد ۲۱ فروردین ماه مراتع ارغون به دلایل نامعلوم طعمه حریق شد که ماموران حفاظتی منابع طبیعی بخش بوشکان و شهرستان دشتستان بلافاصله پس از اطلاع به محل وقوع حادثه اعزام و پس از چند ساعت تلاش حریق را مهار کردند.
وی ادامه داد: در جریان این آتش سوزی بخشی از مراتع ارغون طعمه حریق شد.
طهماسبی اظهار داشت: در ساعت ۱۴:۱۵ نیز آتش سوزی مجددی در منطقه ارغون رخ داد که با حضور نیروهای مردمی ظرف مدت ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه مهار شد.
وی بیان کرد: در عملیات مهار آتش سوزی مجدد مراتع ارغون آتش نشانی شهرداری کلمه و منابع طبیعی نیز مشارکت داشتند‌.
طهماسبی با تقدیر از فعالیت نیروهای مردمی در مهار آتش سوزی عنوان کرد: برآورد حجم آتش سوزی و دلیل وقوع آن از سوی کارشناسان همچنان در دست بررسی است.
.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *