نوشته های تازه

عملیات دور زدن ایستگاه مردمی سه راهی باهوش برای رسیدن به کوه سیاه ناکام ماند+عکس

دیارمهر- عضو ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا در بخش بوشکان گفت: عملیات دور زدن ایستگاه مردمی سه راهی باهوش توسط متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای رسیدن به کوه سیاه ناکام ماند. غلامعلی مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با دیارمهر افزود: تعداد چهار دستگاه نیسان باری و یک سواری سمند با حدود ۶۰ […]

اشتراک گذاری
29 فروردین 1399

دیارمهر- عضو ستاد مردمی مبارزه با ویروس کرونا در بخش بوشکان گفت: عملیات دور زدن ایستگاه مردمی سه راهی باهوش توسط متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای رسیدن به کوه سیاه ناکام ماند.

غلامعلی مظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با دیارمهر افزود: تعداد چهار دستگاه نیسان باری و یک سواری سمند با حدود ۶۰ نفر سرنشین که برای تفریح به این منطقه آمده بودند پس از اینکه از مسیر اصلی اجازه ورود پیدا نکردند، قصد عبور از راه های فرعی (جاده خاکی تنگزرد به شاهیجان) را داشتند که با هوشیاری نیروهای ایستگاه در میانه راه مجددا برگشت داده شدند.

وی تاکید کرد: بخش بوشکان تا اطلاع ثانوی با فعالیت ایستگاه‌های مردمی بر روی گردشگران بسته بوده و جز بومی‌ها و خودروهای خدماتی و باربری(خودروهای باری حامل موادغذایی و دارویی) اجازه ورود به بخش را ندارند.

مظفری افزود: با توجه به وضعیت سفید منطقه از لحاظ شیوع ویروس کرونا از اهالی بخش بوشکان انتظار داریم تا پایان اجرا طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با نیروهای مردمی در تعامل و همکاری کامل باشند..

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *