نوشته های تازه

سال نو مبارک

ماه ها و روزها و ثانیه ها گذشتند و زمین در آستانه ی آغازی دوباره ایستاده است. شکوفه های نشسته بر شاخه درخت ها ، موج موج علف های سبز صحرایی ، طلوع دوباره برگ های سبز ،بر شاخسار خشکیده انار ، بی قراری شیرین پرندگان و… همه آمدن بهار را مژده می دهند. بهار […]

اشتراک گذاری
01 فروردین 1399

ماه ها و روزها و ثانیه ها گذشتند و زمین در آستانه ی آغازی دوباره ایستاده است.

شکوفه های نشسته بر شاخه درخت ها ، موج موج علف های سبز صحرایی ، طلوع دوباره برگ های سبز ،بر شاخسار خشکیده انار ، بی قراری شیرین پرندگان و… همه آمدن بهار را مژده می دهند.

بهار می آید و تقویم پریشان عمر ، صفحه ای دیگر را ورق خواهد زد ، صفحه ای که بر حاشیه اش انبوهی از خاطرات تلخ و گاهی شیرین نگاشته شده است.

سال نود و هشت ، هر چه بود و هر چه شد اما گذشت و ما دوباره اینجا در انتظار لحظه ی شروعی دیگر چشم به تقدیری داریم که بر این صفحه ی سفید تازه چه بنگارد !

صمیمانه و از عمق جان ، نهایت همدردی مان را نثار آنانی می کنیم که در کوران حوادثی که گذشت و می گذرد ، در داغ عزیزی ماندند و برای همه آنان که گرهی به زندگی دارند آرزوی گشایش و سلامتی داریم .

با تمام وجود ابراز احترام می کنیم به محضر حافظان و مدافعان سلامت که این روزها چه ایثارگرانه ، کمر به بازگرداندن سلامتی و. آرامش به روح خسته این مردم دارند.

دیارمهر ، با آرزوی بهترین ها برای همه مردم جهان ، طلوع سال تازه را به محضر یکایک شما تبریک گفته و برای تان از پیشگاه خداوند مهربان و بزرگ سالی را آرزو دارد که در آن نه نشانی از بلا باشد و نه غم ، سالی سرشار شادی و سلامتی و توام با موفقیت و عزت برای همه مردم سرزمینم!
انشاالله

وبگاه فرهنگی اجتماعی دیارمهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *