نوشته های تازه

هجوم مسافران از محور فراشبند- بوشکان

دیارمهر-شهردار بوشکان گفت: مسافران استان بوشهر ورودی اصلی(ایست و بازرسی شهید صلاحی) را دور می‌زنند داریوش رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با دیارمهر افزود: با توجه به کنترل بیشتر در ایستگاه شهید صلاحی(ورودی استان از سمت برازجان) مسافران سعی می‌کنند از ورودی بوشکان به استان بوشهر سفر کنند که این امر هم باعث […]

اشتراک گذاری
02 فروردین 1399

دیارمهر-شهردار بوشکان گفت: مسافران استان بوشهر ورودی اصلی(ایست و بازرسی شهید صلاحی) را دور می‌زنند

داریوش رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با دیارمهر افزود: با توجه به کنترل بیشتر در ایستگاه شهید صلاحی(ورودی استان از سمت برازجان) مسافران سعی می‌کنند از ورودی بوشکان به استان بوشهر سفر کنند که این امر هم باعث شلوغی محور فراشبند بوشکان شده و هم کار تب سنجی و کنترل ورود مسافران را سخت کرده است‌.

وی افزود: اکنون ورودی استان بوشهر از سمت شهر بوشکان بدون محدودیت نیست ولی با توجه به اینکه از این ایستگاه حمایت لازم صورت نگرفته نیروهای مردمی با وجود از خودگذشتگی‌های فراوان به تنهایی توان و قدرت بازدارندی را ندارند.

وی یادآور شد: شهرداری مسئولیتش فقط پشتیبانی است و اجرا طرح کنترل با نیروهای مردمی هست که اکنون تب سنجی انجام و حتی المقدور از ممانعت از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌شود.
رحیمیان تاکید کرد: حضور بیشتر نیروی انتظامی و هلال احمر در این ایستگاه  ضروری است و نیروهای موجود به تنهایی کافی نیست.

رحیمیان همچنین با تبریک سال نو از هموطنان درخواست کرد جهت مقابله با ویروس کرونا به پویش “در خانم بمانیم” پیوسته و از مسافرت و خصوصا سفر به شهر بوشکان و استان بوشهر خودداری کنند چرا که این روزها هیچگونه خدماتی به مسافرین ارائه نخواهد شد.

وی افزود: پس از شکست کرونا با تمام توان پذیرای هموطنان عزیز خواهیم بود.

رحیمیان در پایان از بخشدار، مجموعه شورای اسلامی و شهرداری، رئیس شورای فرهنگی بخش، بسیجیان سرافراز، نیروهای انتظامی بخش بویژه کلانتری بوشکان، کارکنان بهداشت و نیروهای مردمی که در امر کنترل مسافرین و غربالگری ویروس کرونا در ایستگاه بوشکان شبانه روز فعالیت می‌کنند قدردانی کرد.

 

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *