نوشته های تازه

روستای خیرک به روی میهمانان و گردشگران بسته شد

دهیار روستای گردشگری «خیرک» می گوید برای جلوگیری از شیوع کرونا در این روستا و منطقه گردشگری، علاوه بر گندزدایی محیط و تحویل بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی به اهالی، ورودی تنگ خیرک و رودخانه منطقه را نیز بسته است. «محمد ایلان کشکولی» در گفت و گو با «فکرشهر»، توضیح داد: اهالی خیرک […]

اشتراک گذاری
23 اسفند 1398

دهیار روستای گردشگری «خیرک» می گوید برای جلوگیری از شیوع کرونا در این روستا و منطقه گردشگری، علاوه بر گندزدایی محیط و تحویل بسته های بهداشتی و مواد ضد عفونی به اهالی، ورودی تنگ خیرک و رودخانه منطقه را نیز بسته است.

«محمد ایلان کشکولی» در گفت و گو با «فکرشهر»، توضیح داد: اهالی خیرک و بخش ارم به میهمان نوازی شهره هستند و همیشه درِ خانه های اهالی و خانه های بوم گردی منطقه به روی گردشگران و میهمانان منطقه باز است، اما امسال، با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیماری «کووید ۱۹» و برای حفظ جان و سلامتی مردم، از پذیرش میهمان در قبل نوروز و تعطیلات سال نو، معذوریم؛ چرا که عانل اصلی برای شکست کرونا، شکستن چرخه انتقال آن است که همان جلوگیری از مسافرت و جابجایی است.

وی گفت: در همین راستا، مسیر «تنگ خیرک» و کلیه مسیرهایی که به سمت رودخانه و برای تفریح بود، با لودر بسته شده است و در حال حاضر تا زمان کنترل و شکست «کرونا»، از پذیرش میهمانان و گردشگران معذوریم.

ایلان کشکولی افزود: البته پس شکست کرونا، در ماه های اتی و حتی تابستان، با توجه به هوای مطبوع این منطقه در آن زمان، مانند همیشه پذیرای میهمانان خواهیم بود.

دهیار روستای گردشگری «خیرک» واقع در بخش «ارم» شهرستان دشتستان این را هم گفت که برای مقابله با کروناویروس، همه مناطق، معابر و اماکن عمومی روستا، اقامتگاهای بوم گردی، مدرسه، پارک، عشایر روستا و حتی کلیه خانه های روستا گندزدایی و ضدعفونی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین، بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده توسط دهیاری و شورای اسلامی روستا تهیه و به اهالی محترم خیرک تحویل داده شده و اطلاعیه های آموزشی نصب و آموزش چهره به چهره درباره ویروس کرونا و «کووید ۱۹» به اهالی انجام شده است.
محمد ایلان کشکولی تاکید کرد که پس از شکست کرونا، در خیرک، پذیرای میهمانان هم استانی و هم وطن خواهند بود.

بیستر بخوانید...

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر
به همت دهیاری و شورای اسلامی و انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار شد:

آیین بزرگداشت مقام معلم در طلحه برگزار شد+تصاویر

طلحه دچار قحطی نان شده است!
در سایه مدیریت نا صحیح

طلحه دچار قحطی نان شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *